
'Get Sketchy', een nieuw kaarten-blog, zocht DT-leden en raad eens..? Ik ben gekozen als een van de 6 leden. Wow!!! Ga eens even kijken!
Ik hoop dat jullie allemaal komen meedoen met de challenges. Ook diegenen die nu roepen dat ze geen kaartjes-makers zijn!
Dat was ik (nog maar enkele maanden geleden) ook niet en nu ben ik bijna verslaafd!
Dus Jenneke ( jij maakt misschien niet zo vaak een kaartje, maar ze zijn wel heel origineel!)
Iris ( van jou heb ik minstens eenmaal een heel leuk exemplaar gezien en het is vakantie!) Viv ( als je het in de herfst minder druk hebt) En Petra? En Marit ook?
En trouwe bezoekers die ik niet bij naam noem; daag jezelf uit en kom meedoen! Wat zou dat leuk zijn!
Fijn weekend allemaal, Angèle
9 opmerkingen:
Gefeliciteerd Angele!!!!! Kon ook haast niet anders, je bent een echt topper op kaartengebied!! Zo, en je daagt me persoonlijk uit om mee te doen met een challenge van Get Sketchy?? Nou, dan beloof ik je hierbij dat ik dat inderdaad (een keer) zal doen!!
Fijn weekend!
XXXJenneke
Congratulations!!
Ik denk dat we een leuke tijd gaan hebben met mooie uitdagingen.
liefs Dora
Leuk moeders, helemaal verdiend!!!!
Zodra ik wat meer tijd heb kom ik zeker een keer meedoen, maar eerst mijn andere projectjes afmaken ;)
kus Viv
Haaaa, ik kom net van het nieuwe challenge blog af - meteen naar hier want ik zag dat je in het DT zit!!! (ik heb dus "andersom geblog-hopt"...) GEFELICITEERD!!!
Uhhhm, nee, ik ben inderdaad niet zo'n kaarten-maakster - maar misschien - voor jou en Bree - maak ik een keer een uitzondering ;)
Hé wat leuk, Angèle! Gefeliciteerd! Ze zouden ook gek zijn als ze jou hadden geweigerd, want je kaarten zijn altijd prachtig en verre van doorsnee, wat naar mijn idee erg welkom is, juist voor een challengeblog. Super joh!
liefs, Monica
Whaha grappig dat je ons al gelijk noemt! Tja wie niet waagt wie niet wint zou ik zo zeggen.
Maarre super leuk voor je dat je gekozen bent. Wat een eer zeg!
I'm really looking forward to working with you on the Get Sketchy DT!!
Jaaaa...en de aftrap is morgen (ehhh...officieel heet dat vandaag als ik naar de klok kijk...) Spannend!
Voor jou heb ik een cadeautje op m'n blog staan, Angèle.
Liefs, Monica
Een reactie posten