De eerste challenge is een groot succes geworden! Zelf vond ik het een uitdagende sketch van Dora. En de meer dan 100 deelnemers hebben hier heel positief op gereageerd!
En er waren toch prachtige scrap-kaartjes bij! Hier kun je de TOP5 en natuurlijk het winnende kaartje bekijken!
Tijd voor de tweede uitdaging. Sponsor deze keer is 'The Cutting Cafe' En de prijs die ze voor de winnaar hebben? Digitale stempels!
Mijn bijdrage is deze kaart. De schets heb ik gespiegeld.
Fijn weekend, Angèle
11 opmerkingen:
Dankjewel voor het stemmen, Angele!!!
Lief van je!
Over lief gesproken: het is er weer eentje hoor! Wat een schatje weer, dat kaartje van jou!! Hoe doe je dat toch iedere keer, ik vind het echt hartstikke lastig, kaartjes maken. Jij bent er echt een topper in!!
Heel erg veel plezier met Vivian in Doorn!! Ik ben er nog nooit geweest maar daar moet echt snel verandering in komen!!
Fijn weekend!
XXXJenneke
Gorgeous...I absolutely LOVE your take on the sketch!!!!
wowzers! this couldn't be more fabulous!!!
het is een schitterende kaart, ik had echt wel problemen met deze sketch, maar jij hebt er een kunstwerkje van gemaakt!
Fijn weekend!
Wat leuk die taart zo gemaakt!!
Wat een gaaf kaartje Angele !!! Heel erg mooi !!
I LOVE this card!
Wat een prachtige kaart, mam!!
Ik begin je stijl te herkennen, je maakt telkens weer een schatje van een kaart!
Ben benieuwd naar je volgende creatie!
x Viv
Vind het fantastisch, zoals jij die schetsen omzet in ware kunststukjes!!! Ik zal ook binnenkort eens een poging wagen en aan een kaartje beginnen... maar ik weet zeker dat JIJ alijd de meester zult zijn!
This is fabulous! Amazing details...
Wow!! Love this card! Especially butterfly!
Een reactie posten