vrijdag 21 augustus 2009

Get Sketchy #2



De eerste challenge is een groot succes geworden! Zelf vond ik het een uitdagende sketch van Dora. En de meer dan 100 deelnemers hebben hier heel positief op gereageerd!
En er waren toch prachtige scrap-kaartjes bij! Hier kun je de TOP5 en natuurlijk het winnende kaartje bekijken!
Tijd voor de tweede uitdaging. Sponsor deze keer is 'The Cutting Cafe' En de prijs die ze voor de winnaar hebben? Digitale stempels!
Mijn bijdrage is deze kaart. De schets heb ik gespiegeld.

Fijn weekend, Angèle

11 opmerkingen:

Jenneke zei

Dankjewel voor het stemmen, Angele!!!
Lief van je!
Over lief gesproken: het is er weer eentje hoor! Wat een schatje weer, dat kaartje van jou!! Hoe doe je dat toch iedere keer, ik vind het echt hartstikke lastig, kaartjes maken. Jij bent er echt een topper in!!

Heel erg veel plezier met Vivian in Doorn!! Ik ben er nog nooit geweest maar daar moet echt snel verandering in komen!!

Fijn weekend!

XXXJenneke

~amy~ zei

Gorgeous...I absolutely LOVE your take on the sketch!!!!

cnelson zei

wowzers! this couldn't be more fabulous!!!

Dora zei

het is een schitterende kaart, ik had echt wel problemen met deze sketch, maar jij hebt er een kunstwerkje van gemaakt!
Fijn weekend!

Petra Coolen zei

Wat leuk die taart zo gemaakt!!

Anoniem zei

Wat een gaaf kaartje Angele !!! Heel erg mooi !!

Amy Heller zei

I LOVE this card!

Viv zei

Wat een prachtige kaart, mam!!
Ik begin je stijl te herkennen, je maakt telkens weer een schatje van een kaart!

Ben benieuwd naar je volgende creatie!

x Viv

Anoniem zei

Vind het fantastisch, zoals jij die schetsen omzet in ware kunststukjes!!! Ik zal ook binnenkort eens een poging wagen en aan een kaartje beginnen... maar ik weet zeker dat JIJ alijd de meester zult zijn!

yyam zei

This is fabulous! Amazing details...

masha minaeva zei

Wow!! Love this card! Especially butterfly!