vrijdag 28 augustus 2009

Bride & Groom Laura's sketch #33




Vandaag is het een grote dag voor Viv's schoonzusje en schoonbroer!
Vanmiddag trouwen ze voor de wet zoals dat heet. Het weer werkt niet echt mee hier in het zuiden. Maar in het westen zou het vanmiddag opklaren en daar wordt getrouwd!
Vandaag ben ik er niet bij, dus vanachter mijn pc wil ik ze alle goeds toewensen.

Kimm & Charles...een fantastische dag en tot volgende week bij de kerkelijke inzegening van jullie huwelijk!

Deze kaart was zo leuk om te maken. Vroeger als kind vond ik de popppen van papier, die je kon aankleden met allerlei leuke kleertjes, al zo leuk. Daar moest ik aan denken bij het maken van 'mijn bruidsjurk'. Met spulletjes uit mijn RAK van Marit.

My take for Laura's sketch #33 Happy Birthday Laura! Again; I'm so sorry about the mistake i made with Mr Lincky about that 'DT' And i don't know how i can delete my entrance.

Thank you for looking.


Morgen kom ik terug met de 'Get Sketchy" #3. Wie nieuwsgierig is kan daar nu al een kijkje nemen want de uitdaging staat al op het blog. En ook ik ben jaloers op de prijs die daar te winnen is! Jammer dat ik niet mee kan doen;)

Dan nog verdrietig nieuws: Mijn moeder van 82 is gisteren gevallen en met een schedelbasisfractuur opgenomen in een ziekenhuis. Ze lijdt aan de ziekte van Alzheimer en dat maakt dat communicatie nauwelijks mogelijk is. Gelukkig geen breuken aan de wervelkolom. Ze heeft een rustige nacht gehad en nu is het afwachten.

Fijn weekend allemaal, Angèle

10 opmerkingen:

Dora zei

Een schitterende kaart, ik kijk mijn ogen uit, heel mooi!
En wat een verschrikkelijk nieuws van je moeder, dat is vast een flinke schrik geweest, houd je haaks! ik hoop dat het snel weer iets beter gaat met je moeder!
liefs Dora

~amy~ zei

gorgeous wedding card...wow!!!

Laura Davis zei

Thank you for the birthday wishes :) Your card is stunning! I love the black & white :) No worries about the mr. linky thing :)
Thanks for playing at 2S4Y!
Laura

cnelson zei

i'm speechless!! this is incredible! LOOOOOOOOVE it! you are so good!

Unknown zei

Bijzondere kaart weer Angèle!
En je kaart voor de 3de sketch vind ik echt helemaal te gek! Kan ook bijna niet anders met én vilt én een uil én vrolijke kleurtjes. Maar moet zeggen dat ik 'm technisch ook erg knap vind. Je wordt steeds beter!!!!
Hier in het Westen inmiddels ook grote donkere wolken :( En de eerste spontane bui kletterde om 15:00 uit een lucht die 5 minuten daarvoor nog zo vredig regenloos leek. Hoop dat het bruidspaar er geen last van heeft gehad.
Heel veel sterkte met en voor je moeder. Wat een akelig nieuws zeg. Brrr... en dan meteen een schedelbasis. Jakkie.
Knuf van Monica

Anoniem zei

Ach Angèle, wat vervelend van je moeder. Lastig dat je dan niet even kunt praten/delen met haar lijkt me. Wens je (en haar) veel sterkte!

En wat leuk om mijn "freubelkantjes" zo mooi op een kaart terug te vinden! Geweldig hoor! En het weer viel hier (E'hoven) alles mee vandaag, dus ze hadden vast een hele mooie dag!

Janetcraft zei

Thanks for your comments and dropping by.

Janetcraft zei

Thanks for your comments and dropping by.

Viv zei

Wow prachtige kaart, die vinden Kimm en Charles vast heel erg mooi!!
Leuk hoe je de bruid en bruidegom hebt aangekleed, lijkt me ook erg leuk om te doen :)
Het weer is prima geweest, gelukkig hebben we het droog gehouden met af en toe lekker het zonnetje erbij!

Ilonka zei

Whow Angele, wat een stijlvol kaartje erg mooi . En wat zijn de kleuren toch mooi . Ze worden eigenlijk te weinig gebruikt.

Groetjes Ilonka