zaterdag 1 augustus 2009

Lustrum uitdaging bij 'Dare to use Color'


En een bijzondere dare deze keer! Zwart, wit en de kleur rood of oranje of geel!

Kijk eens op het blog (klik op het blinkie, rechts) en kom een keer met ons meedoen! Ons kleine Nederland kent een boel leuke uitdagingen! Win je, dan mag je shoppen bij de 'Scrapheap' voor 15 euro.

Dit is mijn bijdrage. Foto van mijn twee oudsten.

Dan heb ik nog leuk nieuws!! Kijk maar eens op Marit's blog! Ben ik geen bofkont! Natuurlijk ben ik heel benieuwd wat Marit met deze persoonlijke uitdaging gaat doen.

Fijne zondag, Angèle

8 opmerkingen:

Dora zei

Mooie lo Angèle, die kleuren gebruik je niet zo snel, maar het resultaat is erg mooi! En als er een bekende lijn is die wel deze keuren gaat gebruiken, zie je het overal, leuke challenge, maar ben even helemaal niet met lo's bezig, maar ik blijf altijd met plezie r kijken naar de uitwerking!
Groetjes Dora

Viv zei

Gave LO, moeders!!! Het borduursel geeft het net iets extra`s!!
Vooral de foto vind ik ook erg leuk ;)

Petra Coolen zei

Wow, wat een aparte layout!
Heb je die swirl zelf geborduurd? Mooi gedaan.

Gefeliciteerd met je prijs, ik las het zojuist op het blog van Marit.

cnelson zei

lovin' the bright, happy feel of this lo! fabulous!

Anoniem zei

Super layout Angele !!! Ik vind de challenge deze keer errug leuk en ga zeker proberen mee te doen !
Groetjes Berdien

Unknown zei

Gave layout weer, Angèle. En wat leuk, een uitdaging met 3 kleuren. Helaas kreeg ik de laatste uitdaging niet op tijd af. Die staat hier nu nog steeds als een erg sobere layout op m'n bureau te wachten tot-ie nog opgeleukt gaat worden met letters en embellishments. Ik baalde wel dat ik het niet ging redden hoor, maar ik moest ook om 17:00 naar m'n lief en om nou scrappen voor de liefde te laten gaan dat gaat me toch iets te ver hoor ;)
Je had gelijk over Sackboy. Niet dat er al een Sackgirl gespot is, maar hij heeft wel een groen broertje gekregen...
Liefs en een fijne avond!
Monica

Anoniem zei

Prachtige LO Angèle... zie ik daar geel? Kan ik mooi wat inspiratie opdoen! Je hebt het me best moeilijk gemaakt hoor, met je challenge, maar ik heb al wat ideeen.... en je prijs is onderweg! Heel veel plezier ermee!

Iris zei

Wat een super mooie layout! Erg leuke kleuren combi. Enne dat borduursel erg mooi zeg! Met de hand gedaan?
Mooie foto ook van je dochters!

Ook de layout van je man is leuk. Goed idee inderdaad!
Moet ik ook eens doen ;)

Enne je kaartjes zijn ook erg mooi zoals iedere keer. Vooral die met dat kuikentje. ZO leuk gedaan!

Ga snel naar Marits blog om te kijken wat voor leuk nieuws daar staat!