Vandaag is mijn 'dear husband' jarig! Daarom heb ik een oudje tevoorschijn gehaald.
Het valt me op dat scrappers niet zo vaak een lo over hun liefste maken (als ze er een hebben natuurlijk) en zeker niet over hun beroep. Een idee?
De card gift holder is voor de challenge van 'Double Dutch'
Ik ga ons huis 'verjaardagsklaar' maken en wens jullie allen een heel fijn weekend!
Liefs, Angèle
11 opmerkingen:
Ik vind ze schitterend, die holder zulke mooie kleuren! en die lo is ook een plaatje, heel veel plezier, en gefeliciteerd!
Groetjes Dora
Gefeliciteerd Angele!! Geef je het ook even door aan de rest van de familie?
Volgens mij maak ik vaak genoeg een layout over mijn 'hubby', haha.. Niet over zijn beroep, dat klopt. Goed idee!!
Groetjes en fijn weekend!
XXXJenneke
love the card and lo! that card is just the cutest! looooovve the colors and the happy feel!
Angèle wat heb je weer gave dingen gemaakt zeg!
Gefeliciteerd met je eega. De layout vind ik sowieso heel origineel. De uitwerking is stoer en enigszins "zakelijk" wat naar mijn idee perfect past. Dat je zo'n foto van hem hebt..dat is wel bijzonder hoor. En gaaf natuurlijk!
De kaarten vind ik prachtig. Toen ik de papieren "krullen" zag, moest ik meteen denken aan een leuk project wat ik laatst zag. Is met hetzelfde papier gemaakt. Volgens mij ook wel iets voor jou!
Wens je een goed weekend en veel plezier met de feestvreugde!
Liefs, Monica
Ha moeders... wat een schattig kaartje! Leuke kleurtjes, idd een happy feeling die precies bij een verjaardag past!
En dat 'oudje' heb ik nog helemaal niet gezien! Wat staat pap er goed op zeg, helemaal leuk!
Tot van het weekend, kus viv
Congrats met je hubby ;)
Wat een leuke kaart met die krullen!
Maak er een mooi feest van (niet vergeten om foto´s te maken...)
Gorgeous gift card holder, wonderful colors. Thanks for playing at DDC this week.....
Hugs
Heike
Je gift card holder ziet er echt hartstikke feestelijk uit! Supermooi, Angèle!
Bedankt voor het deelnemen aan de DDC :)
X, Ava
Wat een leuke vrolijke Gift card Holder ;)
Je LO is ook top.
Leuke dat je meedoet aan de DDC deze week.
Janneke X
LOVE your blog!!!! Great layout and I absolutely adore your early bird card...it is my favorite line of paper!
in een woord... prachtig!!!!!!!!
Een reactie posten