
... vertrekken deze week richting het oosten van Noord-Brabant. Tien stuks vinden hun weg naar een bureau in een scrap/computer zolderkamer. Of is het een computer/scrap ruimte?;)
Hoe dan ook; het is een warm huis, waar ze zich zeker thuis gaan voelen. Ze zijn gemaakt van staaltjes meubelstof. De volgende serie, rose/rood/oranje is in de maak.
Ze zijn geschikt voor lintjes, knopen, bloemen en wat meer. Ideaal voor scrappers dus!
Van Suzanne kreeg ik deze award. Dank je wel Suzanne! Ik ga hem snel doorgeven.
Liefs, Angèle
8 opmerkingen:
Die zien er zeker leuk uit, en handig ook;)
En gefeliciteerd met je arward!
Groetjes Dora
Superleuk die baskets!!
Heb je al een weekend afgesproken voor Puntien?
Wij hebben een weekje in augustus gereserveerd.
ja super die baskets en die gaan zich zeker thuis voelen op mijn scrap bureau :)
Vanmorgen ben ik begonnen met al mijn scrapspulletjes een plaatsje te geven en die mandjes kan ik op het moment wel heel goed gebruiken, wat heb ik toch veel spulletjes.
Leuke baskets! Met mij gaat het goed. Op mn vertrouwde plekje zul je me niet meer tegenkomen. In september begin ik met een fulltime baan en ben nog bezig met het afronden van mn scriptie. Dus ik geniet nog even van mn vrijheid voor het echte leven gaat beginnen.
Wat een supergave mandjes Angele. Als je ze zo in allerlei kleuren hebt ziet dat er kei gezellig uit.
Groetjes Wendy
Heey Angele, wat een geweldige baskets heb je gemaakt zeg!! En als ik het goed lees, zijn ze voor Vivian, de bofkont!
Om je vraag te beantwoorden: de achtergrond van layout no. 1 heb ik gemaakt met gesso en een stempel. No. 2 is inderdaad met m'n zelfgemaakte glimmermist en een mask van Tim Holtz!
Jeetje jij bent idd druk aan het naaien geweest zeg! Je zei al dat je de naaimachine op tafel had staan, maar het is bijna productiewerk geworden. En zo gaaaaaf!!!! Ziet er goed uit zo'n heel stel bij elkaar. Super zeg.
xx Monica
mmm jammer, ik woon in t zuiden van Brabant dus helaas gaan deze super gave baskets niet deze kant op. Ze zouden hier overigens heel mooi kleuren hoor;)
Enne volgens mij gaat Vivian erg blij zijn! Zo niet, dan stuur ik mijn adres wel
Super gave kaart! Echt heel leuk gedaan!
Een reactie posten