woensdag 15 juli 2009

Kaartje 'Dutch Card Lovers' sketch #6





Mijn bijdrage deze week. Het model van deze kaart zag ik bij de voorbeeld-kaarten van een van de team-leden van DCL en wilde ik ook eens proberen. De schets is dit keer van Rosalien.

Bedankt voor het kijken weer, liefs,

Angèle

10 opmerkingen:

Suzanne zei

Heel mooi Angèle! Leuk dat de cirkel ook op de linkerhelft zit.

Rosalien Zwackhalen zei

Hij is super, mooi kleuren ook. En dat plaatje is wel heel erg lief.:)) Bedankt voor het meedoen.

Groetjes Rosalien

Kliri zei

Super!!!

Dora zei

Wat een leuke kaart weer, en ja die plaatjes zijn schitterend!
De rozen zijn inderdaad zelfgemaakt van koffiefilters, het stond in de Cards Only een tijdje terug, maar ik heb het inmiddels heel anders gedaan dat zij zeggen.
Als ik je kan mailen stuur ik wel een beschrijving door, kan je via je blog niet mailen, en als je een bericht bij een kaartje achter laat met je @adres noteer ik die en delete die daarna weer, zodat niemand er gebruik van kan maken...is dat wat???
Liefs Dora

miriam zei

leuke kaart heb je er van gemaakt

gr miriam

sam zei

mooie kaart weer! groetjes sam

Unknown zei

Wauw Angele wat een te schattig kaartje weer. Leuk plaatje ook heb je erop zitten.
Groetjes Wendy

Petra Coolen zei

Goed gelukt zeg!
Erg leuk die "ouderwetse" afbeelding op de voorkant.

Jenneke zei

Wat mooi zeg! Je werk ziet er altijd zo verzorgd uit, echt super!!
Wens je alvast een fijn weekend!
Liefs, Jenneke

Viv zei

wow, wat een lief kaartje weer en ook zo mooi gefotografeerd!
Leuke kleuren combi!