It's the small and simple things that make life great
woensdag 15 juli 2009
Kaartje 'Dutch Card Lovers' sketch #6
Mijn bijdrage deze week. Het model van deze kaart zag ik bij de voorbeeld-kaarten van een van de team-leden van DCL en wilde ik ook eens proberen. De schets is dit keer van Rosalien.
Wat een leuke kaart weer, en ja die plaatjes zijn schitterend! De rozen zijn inderdaad zelfgemaakt van koffiefilters, het stond in de Cards Only een tijdje terug, maar ik heb het inmiddels heel anders gedaan dat zij zeggen. Als ik je kan mailen stuur ik wel een beschrijving door, kan je via je blog niet mailen, en als je een bericht bij een kaartje achter laat met je @adres noteer ik die en delete die daarna weer, zodat niemand er gebruik van kan maken...is dat wat??? Liefs Dora
10 opmerkingen:
Heel mooi Angèle! Leuk dat de cirkel ook op de linkerhelft zit.
Hij is super, mooi kleuren ook. En dat plaatje is wel heel erg lief.:)) Bedankt voor het meedoen.
Groetjes Rosalien
Super!!!
Wat een leuke kaart weer, en ja die plaatjes zijn schitterend!
De rozen zijn inderdaad zelfgemaakt van koffiefilters, het stond in de Cards Only een tijdje terug, maar ik heb het inmiddels heel anders gedaan dat zij zeggen.
Als ik je kan mailen stuur ik wel een beschrijving door, kan je via je blog niet mailen, en als je een bericht bij een kaartje achter laat met je @adres noteer ik die en delete die daarna weer, zodat niemand er gebruik van kan maken...is dat wat???
Liefs Dora
leuke kaart heb je er van gemaakt
gr miriam
mooie kaart weer! groetjes sam
Wauw Angele wat een te schattig kaartje weer. Leuk plaatje ook heb je erop zitten.
Groetjes Wendy
Goed gelukt zeg!
Erg leuk die "ouderwetse" afbeelding op de voorkant.
Wat mooi zeg! Je werk ziet er altijd zo verzorgd uit, echt super!!
Wens je alvast een fijn weekend!
Liefs, Jenneke
wow, wat een lief kaartje weer en ook zo mooi gefotografeerd!
Leuke kleuren combi!
Een reactie posten