It's the small and simple things that make life great
Wat een schitterende kaart weer, en die plaatjes zijn zo mooi! Echt ik ben er gewoon jaloers op!groetjes Dora
Weer zo´n leukerd!Het blijft leuk die typisch hollandse kleuren.
ik vind hem super!! bedankt weer voor het meedoen met DCL!!!
perfectly delightful! i LOVE your work soooooooooo much!
Wat een schatje weer!! Super, Angele!
Wat is je kaartje weer ontzettend mooi geworden, je hebt zoveel oog voor details!Komt deze op een mini canvas?
Romantic cards are the best. Mika (www.mikascrap.typepad.com)
Schitterend. Dat plaatje en papier past zo goed bijelkaar! Helemaal toppie!Groetjes Rosalien
je hebt er een heel mooi kaartje van gemaaktgr miriam
wat een leuke kaart !!!Groetjes Riky
Van harte met de 1e prijs, naar mijn idee ook helemaal terrcht aan deze kaart klopt alles! De kleuren, het plaatje! Gefeliciteerd!liefs Dora
hey angele,dit vind ik een erg leuke kaart van jou ik ho wel van die leuk felle kleurtje, maar ik kom vaak in de knoei omdat ik alle kleurtje wel leuk vind,dank je voor je berichtje om mijn blog.gr.Andrea
Een reactie posten
12 opmerkingen:
Wat een schitterende kaart weer, en die plaatjes zijn zo mooi! Echt ik ben er gewoon jaloers op!
groetjes Dora
Weer zo´n leukerd!
Het blijft leuk die typisch hollandse kleuren.
ik vind hem super!! bedankt weer voor het meedoen met DCL!!!
perfectly delightful! i LOVE your work soooooooooo much!
Wat een schatje weer!! Super, Angele!
Wat is je kaartje weer ontzettend mooi geworden, je hebt zoveel oog voor details!
Komt deze op een mini canvas?
Romantic cards are the best. Mika (www.mikascrap.typepad.com)
Schitterend. Dat plaatje en papier past zo goed bijelkaar! Helemaal toppie!
Groetjes Rosalien
je hebt er een heel mooi kaartje van gemaakt
gr miriam
wat een leuke kaart !!!
Groetjes Riky
Van harte met de 1e prijs, naar mijn idee ook helemaal terrcht aan deze kaart klopt alles! De kleuren, het plaatje! Gefeliciteerd!
liefs Dora
hey angele,
dit vind ik een erg leuke kaart van jou ik ho wel van die leuk felle kleurtje, maar ik kom vaak in de knoei omdat ik alle kleurtje wel leuk vind,
dank je voor je berichtje om mijn blog.
gr.Andrea
Een reactie posten