
Deze leuke award kreeg ik vandaag van mijn dochter en scrapmaatje Vivian! Dank je wel lieverd!
Op mijn beurt mag hem ook weer doorgeven aan 1 persoon.
Er zijn bepaalde regels:
1. Je mag deze award maar 1x weggeven aan een persoon en niet massaal zodat iedereen hem kan meepakken.
2. Je zet bij het weggeven van deze award waarom je hem aan die persoon geeft.
3. Krijg je van nog iemand deze award dan zijn de regels 1 en 2 weer van toepassing.
4. Deze regels moeten bij de award worden geplaatst.
Moeilijk hoor, maar een iemand. Maar ik weet aan wie! Aan Monica!
Monica is nooit te beroerd om iemand te helpen. Ooit was ik een groentje op scrap-gebied en actief op een forum waar Monica heel actief was. Had ik een probleem, dan was Monica diegene die met info kwam. Ze is heel creatief op verschillend gebied. Wil je eens zien wat ze zoal maakt? Neem dan een kijkje op haar blog. Meer dan de moeite waard!
5 opmerkingen:
Ook al zo´n nieuwe, frisse blog.
Was zojuist bij je dochter "op bezoek". Mooi gedaan!!
Ik krijg het maar niet voor mekaar.
Waar toveren jullie toch die achtergronden vandaan??
O Angèle, wat onwijs lief zeg!!!! Ik zit hier helemaal met een kleur achter m'n laptoppie... Echt heel erg lief.
*grinnik* ik kan me jou helemaal niet als groentje herinneren. Selectief geheugenverlies? Volgens mij was ik het groentje toen ik op dat forum kwam hahaha...ik had toen net 1 canvas gescrapt ;)
Boel liefs van Monica
O en wil ook nog reageren op je nieuwe bloglook: ziet er heel gaaf uit. Wat een verrassing bij "binnenkomst".
Hmmmm...ik moet nodig ook eens gaan restylen op m'n blog ;)
liefs, Monica
Ha Angèle, bedankt voor je commentaartje op mijn blog. Ik kwam er net pas achter - bij je dochterlief - dat jij de mama bent... ik herkende je gezicht van de avatar maar dit was toch nieuws voor mij! Leuk, hoe je elkaar zo langzamerhand steeds beter gaat kennen!!!
hihi hij gaat idd snel die award!
Enne ook jij hebt je blog erg mooi gepimpt! Crea hoor! Erg leuk.
Van mijn vakantie ga ik zeker weten genieten. Max mag gewoon nog 1x per week naar oma zodat ik nog lekker wat tijd voor mezelf heb. Moet kunnen toch ;)
Ps mooie foto van jou en Vivian op haar blog,
Een reactie posten