zaterdag 25 juli 2009

Kaartje Double Dutch



Dit kaartje is voor de challenge van DD.
Ik steek het niet onder stoelen of banken; ik hou van vogels en vind de afbeeldingen van nostalgische plaatjes vaak zo lief. Dit katoenen plaatje is uit de serie Feathered Friends van Crafty Secrets.

Fijn weekend en bedankt voor het kijken, Angèle

7 opmerkingen:

Petra Coolen zei

De kleuren passen perfect bijelkaar. Heel mooi gedaan.

cnelson zei

perfect...absolutely perfect!!!!!!!

Unknown zei

Hihihi...raad eens wie er onder jou staat op het DDC-blog ;)
Jij komt steeds meer in de mood for scrapping cards :D
Leuk kaartje weer. Mooi en romantisch ook wel. Prachtige afbeelding.
Wens je een fijn weekend!
liefs, Monica

Dora zei

Wat een schattig kaartje heel erg mooi met die kleuren en een enorm lief plaatje!
groetjes Dora

Anoniem zei

Mooie kaart :D

Leuk dat je meedoet aan de DD Challemge deze week!

Janneke X

Viv zei

Wat een scheetje!!! De kleuren zijn prachtig, en het kaartje is helemaal af!

Godelieve zei

Prachtig kaartje! Mooi ingekleurd.