Dit kaartje is voor de challenge van DD.
Ik steek het niet onder stoelen of banken; ik hou van vogels en vind de afbeeldingen van nostalgische plaatjes vaak zo lief. Dit katoenen plaatje is uit de serie Feathered Friends van Crafty Secrets.
Fijn weekend en bedankt voor het kijken, Angèle
7 opmerkingen:
De kleuren passen perfect bijelkaar. Heel mooi gedaan.
perfect...absolutely perfect!!!!!!!
Hihihi...raad eens wie er onder jou staat op het DDC-blog ;)
Jij komt steeds meer in de mood for scrapping cards :D
Leuk kaartje weer. Mooi en romantisch ook wel. Prachtige afbeelding.
Wens je een fijn weekend!
liefs, Monica
Wat een schattig kaartje heel erg mooi met die kleuren en een enorm lief plaatje!
groetjes Dora
Mooie kaart :D
Leuk dat je meedoet aan de DD Challemge deze week!
Janneke X
Wat een scheetje!!! De kleuren zijn prachtig, en het kaartje is helemaal af!
Prachtig kaartje! Mooi ingekleurd.
Een reactie posten