Dit slaat op het model van de kaart. Heel leuk om te maken en dankzij het model mooi neer te zetten. Ik ben dol op vogeltjes, daarom heb ik dit vogeltjes-papier weer eens te voorschijn gehaald. Zonde om het maar een keer te gebruiken.
Als je op de foto klikt kun je hem groot bekijken.
Verder heb ik een leuke techniek uitgeprobeerd. Gevonden op Petra's blog. Deze techniek heet: paper casting. Leuk om zulke embellies te maken. En goedkoop, ook niet onbelangrijk in deze tijd! Ze zijn te bewerken met glimmermist, chalk of verf. Of te bestempelen.
Fijne woensdag, Angèle
8 opmerkingen:
Wat een GEWELDIGE kaart weer, Angele!! Goh, jammer dat ik al jarig geweest ben....hihi..
En die techniek is inderdaad heel erg leuk!! Bedankt voor de link!
Groetjes, Jenneke
Wat een heerlijk frisse kaart, mooie kleuren en die vogeltje zijn inderdaad heel erg lief!
Schitterende uitwerking van de sketch!
groetjes Dora
It's fantastic!
Schitterende kaart, heel mooi papier ook. Ben gek op vogeltjes.:)) En ik ga even kijken wat voor techniek het is waar je het over hebt.;) Leer ik ook weer wst. :))
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes Rosalien
Schitterende kaart Angèle !! Ik vind die vogeltjes ook zooo lief !!
Groetjes Berdien
ooooo wat is deze kaart leuk geworden, mam! Het papier en het model kaart vind ik helemaal geweldig!
Goed bezig :)
Wat een ingewikkelde kaart (lijkt me zo), wel errug leuk!!
Dat is je goed gelukt dat paper- casting. Mooi resultaat.
O wat een lieverd heb je weer van vilt gemaakt zeg! Echt een droppie. Kaartje in z'n geheel is ook super lief, schattig, mooi etc ;)
Wilde deze idd ook nog maken. Aparte vorm hè?
Je linkje over dat paper casting moest natuurlijk gevolgd worden. Wat een gave techniek zeg. Ga ik ook eens proberen!
Liefs, Monica
Een reactie posten