donderdag 10 september 2009

Get Sketchy #5





Kaartje van Dora


Vrijdag en dat betekent een nieuwe sketch bij 'Get Sketchy' Sponsor deze week is Paper Blooms. Heb je de prijs al gezien?

Deze kaartjes heb ik ditmaal volgens de schets gemaakt.

Dit is mijn 99e post! En omdat ik al tweemaal in de prijzen gevallen ben bij een honderdste post ( van Jenneke en van Marit) wil ik graag wat terug doen!
Volgende week meer hierover!

Van Dora kreeg ik een prachtig kaartje. Het staat te pronken op de schouw. Ik denk niet dat ze er iets op tegen heeft dat ik het hier laat zien. Dora...ik herkende meteen de schets van Rosalien van DCL in je kaartje!

Bedankt voor het kijken en voor je reactie. Daar maak je me blij mee!

Fijne vrijdag, fijn weekend en 'Get Sketchy'

10 opmerkingen:

Petra Coolen zei

Je hebt een leuke stijl van kaartjes maken. Heel vrolijk en kleurrijk.

Dora zei

Je kaarten zijn top!
allebei heel erg mooi, en natuurlijk mag je de kaart laten zien, en ja hij was naar de sketch van Rosalien;)
Fijn weekend!

~amy~ zei

You're absolutely AMAZING...you don't have just 1 card today but 3??!!!!! Excellent!!!!

Unknown zei

Je kaarten zijn weer super, Angèle. En zelfs twee DT-kaarten....dubbele inspiratie. Met jouw inspiratie gaat het wel goed, zo te zien. Heerlijk al die kleuren.
Liefs, Monica

Anoniem zei

Angèle, veel dank voor je hartverwarmende woorden op mijn blog vanmorgen! Ik kan je haast niet vertellen hoe goed dat me allemaal doet!!! Had echt een beetje sterkte nodig, en krijg die ineens van alle kanten! DANKDANKDANK! Heb een heel goed weekend! (PS Hoop dat het beter gaat met je moeder?!)

Viv zei

Wow, die kaartjes zijn zo lief!!!! Deze vind ik echt helemaal super!
De eerste had ik natuurlijk al bewonderd, en de tweede is net zo leuk geworden als het eerste kaartje!

Schattig kaartje van Dora, een hele andere stijl maar niet minder leuk!

Frida zei

Mooie kaartjes zeg !!!
Nummer twee vind ik helemaal geweldig !

MrsMomma zei

Absolutely breathtaking! They are so beautiful! Love them all!

Mika zei

De kaartjes zijn erg leuk geworden, ik ben niet zo van de kaartjes maken maar ik zie wel waar ik inspratie vandaan kan halen als ik eraan ga beginnen. Mika (www.mikascrap.typepad.com)

Iris zei

Wat een leuke kaartjes weer zeg! Leuk gedaan met die lintjes!

enne fleurige lo in je vorige post. Leuk!