zondag 2 mei 2010

De nieuwe uitdaging bij DtuC is...


...een project met de kleuren rood en wit! Leuk!
Dit is mijn lo geworden. De foto? Mijn ouders tijdens een van hun uitjes op huwelijksreis in 1955.
De rand love you-love you is een stempel!
Kom meedoen! Bijzonderheden lees je op het blog van DtuC.
Er is een verandering. Elk project wordt nu rechtstreeks op de blog geplaatst en niet meer op een aparte pagina. Zo is er wat meer activiteit bij DtuC.

Groetjes, Angèle

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Een echte Hollandse layout Angele, wat LEUK!!! Die klederdracht doet het toch altijd goed! (ik heb een foto van mezelf in Zeeuwse dracht - hihi) En dat "I love you" aan de zijkant, heb je dat zelf gedaan of zat dat op het papier? Ziet er geweldig uit - leuke tip, want dat kunnen we natuurlijk ook ZELF!!!

Peggy zei

Leuke LO is dit geworden zeg, en ik denk echt niet dat dat gemakkelijk is hé, zo alleen maar rood, wit en zwart mogen gebruiken. Ik volg de DtuC blog nu al een tijdje, en telkens denk ik weer ... "nee, te moeilijk" hihi. Jij had er duidelijk geen problemen mee, de foto is geweldig, reuzeleuk, en je LO eveneens. Ik ben het eens met Marit, vooral die "I love you" als frame vind ik geweldig goed gevonden. Zoals Marit ook al zei, een goede tip, bedankt!
xxx Peggy

Petra Coolen zei

Wat is ´ie LEUK zeg!!!
Het knalt d´r vanaf met al dat rood.
Tja en dat stempeltje langs de rand is de finishing touch.

Viv zei

Wat een prachtige LO mam....gisteren zag ik hem liggen en dacht ik weer dat ik hem zo leuk vind :)
Zijn erg leuke kleuren deze keer, wie weet doe ik nog eens mee (ik beloof niets ;)

X Viv

Dora zei

Dit vind ik zo enorm mooi, de kleuren zijn ook erg mooi, en wat een mooie foto!

Jenneke zei

Wat is ie leuk geworden, Angele!! En leuke kleuren ook, deze keer. Misschien doe ik weer eens mee..
En met dat frame van I love you maak je deze layout helemaal AF, super-, superleuk!!

Fijne week en tot zaterdag!! Ik heb beter weer besteld hoor ;-)

XXXJenneke

Anoniem zei

Mooie layout Angele !! Wat een leuke foto van je ouders !
Groetjes Berdien

Ingeborg Dijkstra- Verbeek zei

Wat een leuke rode-witte layout, Angele! Enne ... ik heb een award voor je achtergelaten op mijn blog :-) ! Een fijn weekend en een fijne vakantie, liefs,
Ingeborg.