woensdag 19 mei 2010

Voorjaarsvakantie...

We waren er een heerlijk weekje tussenuit. Naar de Kop van Overijssel. Gewapend met winterjas (wat was ik blij met de muts eraan!), sjaal en wollen sokken! Het was koud! Brrr. Maar we hebben alles kunnen ondernemen wat we graag wilden ( o.a.fietsen, wandelen, varen, een historische stadswandeling door Zwolle en allerlei leuke havenplaatsjes bezoeken) en op een ochtend na, geen last gehad van regen!



Zonsondergang vanaf het terras van 'ons huisje voor een week', het mooie, gastvrije Het Puntien Het paradijsje van Jenneke.


Picknicken. Maar waar is al dat lekkers?


Heerlijk varen in de prachtige Weerribben.



Met een QuattroCycle ligfiets...



... de bossen van Oisterwijk onveilig maken. Een beleving!


Groetjes, Angèle

6 opmerkingen:

Petra Coolen zei

Mooie foto´s Angele!
Dat wordt vast en zeker een leuke mini ;)

Jenneke zei

Wat een mooie foto's!!
Ik ben blij dat jullie het zo naar je zin hebben gehad! Alleen jammer van het weer...nu is het zo mooi!

Groetjes, Jenneke

Dora zei

Wat een prachtige foto's klinkt als een paar fijne dagen!

Anoniem zei

Ik dacht al dat je er even tussenuit was... fijn voor je! En zo'n mooie foto's! Ik zie er inderdaad ook wel een albumpje in hoor!

Viv zei

Gelukkig dat jullie ondanks het weer zo`n fijne week hebben gehad!
Mooie foto`s!

Xox Viv

Ingeborg Dijkstra- Verbeek zei

Angele, wat een leuke foto's! Ik hoop dat je hebt genoten van je vakantie!