It's the small and simple things that make life great
vrijdag 21 mei 2010
Duik in de lapjesmand...
Nee, geen mooi papier deze week! Afgelopen week zag ik zoveel lieve hartjes... Ik had nog 'n lege krans en heb deze gevuld met deze zelfgemaakte exemplaren. Leuk om te doen!
Wat een lieve hartjes, helemaal geweldig!!! En heel erg bedankt voor het mooie hartje dat ik van jou heb gekregen. Kan wel zien dat jullie weer bij Jenneke zijn geweest ;)
Wat een schattige krans! Ja, het was genieten afgelopen weekend! Ik heb ook een paar uurtjes in de zon gezeten en een beetje kleur, heeft een mens gewoon nodig op z'n tijd! Evenals hartjes....!!!
8 opmerkingen:
Wat lief, zeg!!! Schattig, die hartjes (vraag me af waar je je inspiratie vandaan hebt ;-)) en ik herken die tekst!! Superleuk gedaan, Angele!!
Fijne Pinksterdagen!!
XXXJenneke
Ze staan ook hoog op mijn to do lijstje erg leuk!
Heb jij die hartjes zelf gemaakt?
Superleuk zeg!
Veel plezier in Heesch...
Wat een lieve hartjes, helemaal geweldig!!!
En heel erg bedankt voor het mooie hartje dat ik van jou heb gekregen.
Kan wel zien dat jullie weer bij Jenneke zijn geweest ;)
Kusje Viv
Angèle, je hebt een award gekregen van mij !!!
kijk maar eens op mijn blog.
Zieet er heel leuk uit!
Wat een schattige krans! Ja, het was genieten afgelopen weekend! Ik heb ook een paar uurtjes in de zon gezeten en een beetje kleur, heeft een mens gewoon nodig op z'n tijd! Evenals hartjes....!!!
Oooo Angele, wat ziet dit er lief uit !!
Een reactie posten