vrijdag 21 mei 2010

Duik in de lapjesmand...



Nee, geen mooi papier deze week! Afgelopen week zag ik zoveel lieve hartjes...
Ik had nog 'n lege krans en heb deze gevuld met deze zelfgemaakte exemplaren.
Leuk om te doen!

Fijne, zonnige Pinksterdagen, liefs, Angèle

8 opmerkingen:

Jenneke zei

Wat lief, zeg!!! Schattig, die hartjes (vraag me af waar je je inspiratie vandaan hebt ;-)) en ik herken die tekst!! Superleuk gedaan, Angele!!

Fijne Pinksterdagen!!

XXXJenneke

Dora zei

Ze staan ook hoog op mijn to do lijstje erg leuk!

Petra Coolen zei

Heb jij die hartjes zelf gemaakt?
Superleuk zeg!

Veel plezier in Heesch...

Viv zei

Wat een lieve hartjes, helemaal geweldig!!!
En heel erg bedankt voor het mooie hartje dat ik van jou heb gekregen.
Kan wel zien dat jullie weer bij Jenneke zijn geweest ;)

Kusje Viv

pruts zei

Angèle, je hebt een award gekregen van mij !!!
kijk maar eens op mijn blog.

Rika zei

Zieet er heel leuk uit!

Anoniem zei

Wat een schattige krans! Ja, het was genieten afgelopen weekend! Ik heb ook een paar uurtjes in de zon gezeten en een beetje kleur, heeft een mens gewoon nodig op z'n tijd! Evenals hartjes....!!!

Hinke zei

Oooo Angele, wat ziet dit er lief uit !!