Soms heb je snel een kaartje nodig. Vandaag dus; hoop ik.
Mijn jongste dochter Annemijn doet vandaag examen. Samen met enkele klasgenoten heeft ze in een dierenpark een evenement voor 3 groepen basisschool-leerlingen georganiseerd.De hele dag is ze al in de weer en ik denk dat het nu niet lang meer zal duren voor het verlossende telefoontje zal komen.
Ik heb alle vertrouwen in een goede afloop... en inmiddels is net 't belletje gekomen dat ze geslaagd is en genoten heeft van deze dag en 't werken met de kids.
Papier is van Rouge de Garance. En 'Dat verdient een bloemetje' van 'Margriet Creatief'
Margriet heeft trouwens hele leuke vaderdag-stempels! Kijk maar eens in haar webwinkeltje!
Fijn weekend, Angèle
6 opmerkingen:
Dat verdiend zeker een bloemetje!
Wat leuk die digi-stempels.
Heb zojuist even op de site gekeken. Ga er ook ´n aantal bestellen. Goeie tip!
By the way: is dat ´n bepaald soort koord/touw wat jij op de kaart hebt verwerkt? Zie er zo leuk uit.
Wat een mooie kaart en het verdient zeker een bloemetje, leuke stempel ook, heb even een kijkje genomen!
Leuk kaarte, maar nog leuker nieuws! Wat goed van Annemijn zeg! Wil je haar mijn felicitaties ook overbrengen?
(sorry dat ik al zo lang niet meer op je blog ben geweest)
Liefs, Monica
Leuk kaartje Angèle !!
Groetjes Berdien
Wat een leuke kaart
Dank je voor je reactie op mijn blog en nu doe je mee voor de bloghop prijs.
Kom woensdagavond na 20.00 even kijken of je hem misschien hebt gewonnen
liefs miriam
Ha moeders, zeker een leuke kaart...was Mijn er blij mee?
Ik ga zo ook eens een kijkje nemen bij die digi stempels :)
X Viv
Een reactie posten