woensdag 2 juni 2010

Dare #30 van DtuC...



...is de allerlaatste uitdaging! We stoppen er mee! Ik vond het inspirerend om lid te zijn van dit team en vind 't heel jammer. Gelukkig blijven we elkaar ontmoeten en gaan we samen nog een scrap-weekendje weg later dit jaar.

De kleuren? Zwart, wit en een kleurtje! Dat kleurtje mag zijn groen, blauw, of paars.
Hier kun je de mooie uitwerkingen van het team zien.

Dan nog een hartje. Wil je dit ook maken? Hier vind je het gratis patroon. Kijk maar eens in de rechterbalk. Ik koos ervoor om de tekening op patroon-papier over te nemen en daarop te borduren. Maar ideaal was dit niet en dat is te zien aan mijn borduurkunsten ;)

Liefs, Angèle

6 opmerkingen:

Petra Coolen zei

Wat een mooie foto´s heb je gebruikt!
Heb je die schattige bloemetjes zelf gemaakt? Erg leuk.

Jenneke zei

Wat een mooie layout, Angele! Vooral de verschillende vormen van de foto's zijn heel bijzonder! En gave kleuren ook! Jammer voor je dat jullie ermee stoppen maar wel leuk dat je elkaar blijft zien.
En wat een geweldig hartje!!!

XXXJenneke

Dora zei

wat een super lo, al die foto's knap hoor, en dat hartje is echt heel lief en mooi!

cnelson zei

Such perfectly fabulous projects!!

Viv zei

Wat een ontzettend leuke LO, mam!
Echt origineel gedaan hoe je de foto`s hebt verwerkt, ben jij dat op de fiets?
Jammer dat Dtuc gaat stoppen.

En het hartje is echt een toppertje, het borduurwerk valt best mee hoor!

X Viv

Cindy at her Country Home zei

Hallo Angéle, via mijn meter zag ik jouw blognaam staan. Ik vind het altijd leuk welke blogs mijn blog bezoeken en zo beland ik bij jou. En wat zag ik tot mijn grote verbazing, je hebt de "free pattern" gemaakt van mij. WAT GAAF!!! Enne, ik vind het hart helemaal top gestitched. Met dat overtrekpapier hebben sommige moeite mee, is ook een beetje een "a la Cindy" uitvinding. Je kan het ook met een dun potlood lijntje of verdwijnstift overtrekken. Ik werk met overtrekpapier meestal ook voor donkere stoffen namelijk, zodoende.
Maar ik vind het helemaal geweldig geborduurd. Als je het leuk vindt om nog zo'n patroontje te maken, blijf even kijken op m'n blog want ik hoop van 't weekend weer een "free pattern" te plaatsen wat ik wederom zelf ontworpen hebt.
Tevens geef ik ook tekst en uitleg dmv foto's mocht je het leuk vinden om het te lezen.
Voor nu ga ik je een heel gezellig en zonovergoten weekend toewensen, was heel leuk je blog te lezen!
Lieve en warme lentegroet van Cin