Dag Angèle, ik zag jouw bericht op het blog van Berdien en dacht: ik ga eens een kijkje nemen. Ik vind de dingen die jij maakt heel mooi,je hebt een scrapstijl die mij erg aanspreekt. Jammer dat ik nergens een mogelijkheid zie om volger te worden. Of ik moet het gemist hebben?
12 opmerkingen:
Hij is weer heel erg leuk ,mooi zo dat vogeltje met het kooitje
bedankt voor het meedoen met DCL
groetjes miriam
Wat een leuk kaartje Angèle, hoe kom je er toch steeds weer op om ze zo leuk te verzinnen.
Fijne avond met je vaders !
Ik vind dit een prachtkaart!
O wauw, wat een ontzettend leuke kaart zeg, super. Bedankt voor het meedoen. Groetjes, Wendy.
Dag Angèle, ik zag jouw bericht op het blog van Berdien en dacht: ik ga eens een kijkje nemen.
Ik vind de dingen die jij maakt heel mooi,je hebt een scrapstijl die mij erg aanspreekt. Jammer dat ik nergens een mogelijkheid zie om volger te worden. Of ik moet het gemist hebben?
En je kaart .. die is MOOI!!
Groetjes, Marjan
Wat een schitterende kaart, dat vogelkooitje blijft het erg leuk doen, leuk zo met die vogel ervoor.
Bedankt voor het meedoen.:))
Groetjes Rosalien
Wat een leuke originele uitwerking van de schets ! Mooi gedaan !
Groetjes Berdien
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHH....
lieve help dit is echt een mooie kaart.... echt SUPERRRRR mooi...
jeetje :) zou em haast als burobladachtergrond gebruiken.
Groetjes
Vera
Wow jij bent snel zijn superleuk hoor en bedankt voor het meedoen bij DCL.
Hoop dat je een fijne dag gehad hebt!!
Wat een geweldig kaartje heb je weer gemaakt!! Helemaal super!!
Fijne week!
XXXJenneke
wowie, wat een prachtig kaartje!!!
Ze worden steeds mooier :)
Leuk het nestje achter het vogel kooitje!
X Viv
Hoi Angele,
Gefeliciteerd met het behalen van de top 3 bij dutch card lovers!
Wat mij betreft had je mogen winnen hoor.... :(
Maar ja volgende keer beter!
De top 3 is ook al super toch!
Groetjes en een gezellig weekend!
vera
Een reactie posten