zondag 20 juni 2010

DCL#49 Make a wish...





De schets is deze keer van Wendy en inspireerde me tot het maken van dit kaartje.

Fijne vaderdag!

Zelf ga ik straks met 3 'vaders' gezellig uit eten; mijn eigen lieve vader van 87 jaar, mijn oudste broer en gezin en mijn 'hubbie' ;)

Liefs, Angèle

12 opmerkingen:

miriam zei

Hij is weer heel erg leuk ,mooi zo dat vogeltje met het kooitje

bedankt voor het meedoen met DCL
groetjes miriam

Hinke zei

Wat een leuk kaartje Angèle, hoe kom je er toch steeds weer op om ze zo leuk te verzinnen.

Fijne avond met je vaders !

Dora zei

Ik vind dit een prachtkaart!

Wendy Schoonhoven zei

O wauw, wat een ontzettend leuke kaart zeg, super. Bedankt voor het meedoen. Groetjes, Wendy.

Marjan zei

Dag Angèle, ik zag jouw bericht op het blog van Berdien en dacht: ik ga eens een kijkje nemen.
Ik vind de dingen die jij maakt heel mooi,je hebt een scrapstijl die mij erg aanspreekt. Jammer dat ik nergens een mogelijkheid zie om volger te worden. Of ik moet het gemist hebben?

En je kaart .. die is MOOI!!

Groetjes, Marjan

Rosalien Zwackhalen zei

Wat een schitterende kaart, dat vogelkooitje blijft het erg leuk doen, leuk zo met die vogel ervoor.
Bedankt voor het meedoen.:))

Groetjes Rosalien

Anoniem zei

Wat een leuke originele uitwerking van de schets ! Mooi gedaan !
Groetjes Berdien

Vera zei

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHH....

lieve help dit is echt een mooie kaart.... echt SUPERRRRR mooi...

jeetje :) zou em haast als burobladachtergrond gebruiken.

Groetjes

Vera

anja curvers zei

Wow jij bent snel zijn superleuk hoor en bedankt voor het meedoen bij DCL.

Jenneke zei

Hoop dat je een fijne dag gehad hebt!!

Wat een geweldig kaartje heb je weer gemaakt!! Helemaal super!!

Fijne week!

XXXJenneke

Viv zei

wowie, wat een prachtig kaartje!!!
Ze worden steeds mooier :)

Leuk het nestje achter het vogel kooitje!

X Viv

Vera zei

Hoi Angele,

Gefeliciteerd met het behalen van de top 3 bij dutch card lovers!
Wat mij betreft had je mogen winnen hoor.... :(

Maar ja volgende keer beter!
De top 3 is ook al super toch!

Groetjes en een gezellig weekend!

vera