... viert haar 1-jarig jubileum. Van harte dames! Jullie kaartjes zijn altijd heel inspirerend en ik vind 't leuk om 't blog te volgen.
Het is alweer een hele poos geleden dat ik meedeed... maar dit feest wil ik niet zomaar voorbij laten gaan.
Zomerse kaartjes! Beide gebaseerd op de schets.
Bedankt voor 't kijken en een heerlijk zomers weekend toegewenst!
Liefs, Angèle
10 opmerkingen:
Wat een leuke kaartyjes en lekker zomers. Allebei dezelfde sketch en zo anders. Geweldig! :)) Bedankt voor het meedoen.
Groetjes Rosalien
Heel zomers allemaal! En leuke kleurtjes! Krijg echt weer zin om te gaan scrappen... Binnenkort maar weer eens proberen.
Groetjes Natalie
Prachtige kaartjes hoor heel erg leuk lekker zomers bedankt voor het meedoen.
Nou ik vind ze erg leuk, mooie plaatjes en echt weer kleuren die horen bij jouw kaarten!
These could not be more fabulous!
Die "sunshine" is hier zeker aangekomen Angele!!! HEEEEEEERLIJK!!! Jij ook een fijn en zomers weekend!
Wow, erg leuke kaartje Angele!!
Groetjes Berdien
Wat een geweldige kaart Angele.
Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes Ellen
Wat een leuke en lieve kaartjes, mam.
Je hebt weer echt je best gedaan :)
Beide kaartjes vind ik prachtig, maar kaartje nr2 heeft echt mijn hart gestolen!
Fijn weekend, x Viv
Wat heb je weer een super mooie kaartjes gemaakt Angèle. Soms ben ik wel eens jaloers er op, want bij mij worden ze nooit zo mooi.
Een reactie posten