
De schets is deze keer van Yvon en dit is 't kaartje dat ik aan de hand van de schets heb gemaakt.
Het papier komt uit de restjesla, de embellishments zijn van Rouge de Garance, de tranfer van Melissa Francis en de bloemetjes heb ik gemaakt van vilt.
Thanks a bunch voor 't kijken ;)
Angèle
18 opmerkingen:
De roosjes zijn echt enig!!!!
Ik heb een blog waar ze een hele leuke tutorial hebben met vilten roosjes, laat ik je dit weekend zien!
Het kaartje is ook weer echt een schatje!
X Viv
Heel mooi gedaan, vooral ook die vilten bloemen. :))Toppie!
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes Rosalien
Wat een leuke "restjes la" moet jij hebben... daar zou ik ook wel eens in willen snuffelen!!! Mooie kaart Angele!!
very cute card! Love the felt polka dot flowers!
Wauw wat een gave roosjes Angele en die kleurencombinatie vind ik ook heel erg mooi. Heel erg bedankt voor het meedoen bij DCL.
Hoi Angèle,
Thanks voor je reactie op de blog van Vief! Was echt een heerlijk weekendje!
Ik vond het scrappen ook echt super leuk!
Ook nog bedankt voor het maken van het hartje, echt heel mooi en met een super mooie tekst! Heb hem in de woonkamer gehangen, vind hem zo speciaal!
Liefs, Kim
Schitterende kaart!!Mooi, die bloemen!
Ook toevallig, ik ben ook bezig met deze kleuren :)
Groetjes, Marjan
ow wat een gave en mooie kaart, pracht kleuren!
O, die roosjes zijn echt leuk! Zo schattig. Heel mooi!
Groetjes, Natalie
Om maar even in die stippeltjes te blijven... er staat iets voor je op mijn blog vandaag! Vind je dit een cryptische zin? Je snapt het vanzelf als je langskomt...!
This is fantabulous!! LOVIN' the pink and black and those rockin' cute flowers!
Oeh die bloemetjes!!
Supergaaf!
verder een leuk vrolijk kaartje!
Groetjes
Vera
Heel erg mooi gedaan ,vooral die bloemen.
bedankt voor het meedoen met DCL
groetjes miriam
Heel mooi kaartje Angele !! Die bloemen zijn super !
Groetjes Berdien
Oh wow, alweer zo'n pracht exemplaar! Ben helemaal verliefd op de roosjes. Leuk dat je weer meegedaan hebt!
Groetjes Ellen
Wat een mooie kaart! Het zwart wit roze vind ik een super combinatie. Leuk ook je vilten roosjes:) En wat een mooie dingen staan er op je blog...
Mooi kaartje en die roosjes zijn Superr!
Groetjes Marie-claire
Heel erg mooi! Mooie kleuren en een perfecte afwerking!
xxx Peggy
PS. Een tijdje geleden, in mijn blog post van 12 juni (ja ik weet het, ik sta een beetje achter) heb ik je een award gegeven. Had je die al gevonden?
xxx
Een reactie posten