maandag 28 juni 2010

DCL # 50




De schets is deze keer van Yvon en dit is 't kaartje dat ik aan de hand van de schets heb gemaakt.

Het papier komt uit de restjesla, de embellishments zijn van Rouge de Garance, de tranfer van Melissa Francis en de bloemetjes heb ik gemaakt van vilt.

Thanks a bunch voor 't kijken ;)

Angèle

18 opmerkingen:

Viv zei

De roosjes zijn echt enig!!!!
Ik heb een blog waar ze een hele leuke tutorial hebben met vilten roosjes, laat ik je dit weekend zien!
Het kaartje is ook weer echt een schatje!

X Viv

Rosalien Zwackhalen zei

Heel mooi gedaan, vooral ook die vilten bloemen. :))Toppie!
Bedankt voor het meedoen.

Groetjes Rosalien

Anoniem zei

Wat een leuke "restjes la" moet jij hebben... daar zou ik ook wel eens in willen snuffelen!!! Mooie kaart Angele!!

papertrails leaver zei

very cute card! Love the felt polka dot flowers!

anja curvers zei

Wauw wat een gave roosjes Angele en die kleurencombinatie vind ik ook heel erg mooi. Heel erg bedankt voor het meedoen bij DCL.

Kim Nix zei

Hoi Angèle,
Thanks voor je reactie op de blog van Vief! Was echt een heerlijk weekendje!
Ik vond het scrappen ook echt super leuk!
Ook nog bedankt voor het maken van het hartje, echt heel mooi en met een super mooie tekst! Heb hem in de woonkamer gehangen, vind hem zo speciaal!
Liefs, Kim

Marjan zei

Schitterende kaart!!Mooi, die bloemen!
Ook toevallig, ik ben ook bezig met deze kleuren :)

Groetjes, Marjan

Dora zei

ow wat een gave en mooie kaart, pracht kleuren!

Natalie zei

O, die roosjes zijn echt leuk! Zo schattig. Heel mooi!
Groetjes, Natalie

Anoniem zei

Om maar even in die stippeltjes te blijven... er staat iets voor je op mijn blog vandaag! Vind je dit een cryptische zin? Je snapt het vanzelf als je langskomt...!

cnelson zei

This is fantabulous!! LOVIN' the pink and black and those rockin' cute flowers!

Vera zei

Oeh die bloemetjes!!
Supergaaf!
verder een leuk vrolijk kaartje!

Groetjes

Vera

miriam zei

Heel erg mooi gedaan ,vooral die bloemen.

bedankt voor het meedoen met DCL

groetjes miriam

Anoniem zei

Heel mooi kaartje Angele !! Die bloemen zijn super !
Groetjes Berdien

Ellen zei

Oh wow, alweer zo'n pracht exemplaar! Ben helemaal verliefd op de roosjes. Leuk dat je weer meegedaan hebt!

Groetjes Ellen

Inge zei

Wat een mooie kaart! Het zwart wit roze vind ik een super combinatie. Leuk ook je vilten roosjes:) En wat een mooie dingen staan er op je blog...

Marie-claire zei

Mooi kaartje en die roosjes zijn Superr!

Groetjes Marie-claire

Peggy zei

Heel erg mooi! Mooie kleuren en een perfecte afwerking!
xxx Peggy

PS. Een tijdje geleden, in mijn blog post van 12 juni (ja ik weet het, ik sta een beetje achter) heb ik je een award gegeven. Had je die al gevonden?
xxx