zondag 4 juli 2010

Dank

Van 5 lieve meiden kreeg ik een mooie award.
Van Els, Ingeborg, Marit, Peggy en Vivian.

Dank je wel dames!






4 opmerkingen:

Viv zei

en die heb je 100% verdiend met zoveel mooie scrapsels :)

X Viv

Jenneke zei

Gefeliciteerd met je awards, Angele!!
En ik verbaas me over het feit dat ik je vorige 2 posts gemist heb! En dat terwijl er weer zoveel moois te zien was! Prachtige kaartjes!! En het lijkt me heel bijzonder om in een lege trein door een zowat verlaten land te rijden tijdens een belangrijke voetbalwedstrijd. Zit toch liever voor de buis, hihi!

Hoop dat je de warmte een beetje weerstaan hebt!

Groetjes, Jenneke

Dora zei

Gefeliciteerd met al je awards!

Marjan zei

Leuk joh, gefeliciteerd!

Groetjes, Marjan