Gefeliciteerd met je awards, Angele!! En ik verbaas me over het feit dat ik je vorige 2 posts gemist heb! En dat terwijl er weer zoveel moois te zien was! Prachtige kaartjes!! En het lijkt me heel bijzonder om in een lege trein door een zowat verlaten land te rijden tijdens een belangrijke voetbalwedstrijd. Zit toch liever voor de buis, hihi!
4 opmerkingen:
en die heb je 100% verdiend met zoveel mooie scrapsels :)
X Viv
Gefeliciteerd met je awards, Angele!!
En ik verbaas me over het feit dat ik je vorige 2 posts gemist heb! En dat terwijl er weer zoveel moois te zien was! Prachtige kaartjes!! En het lijkt me heel bijzonder om in een lege trein door een zowat verlaten land te rijden tijdens een belangrijke voetbalwedstrijd. Zit toch liever voor de buis, hihi!
Hoop dat je de warmte een beetje weerstaan hebt!
Groetjes, Jenneke
Gefeliciteerd met al je awards!
Leuk joh, gefeliciteerd!
Groetjes, Marjan
Een reactie posten