vrijdag 30 juli 2010

Mannenkaart....


Een leuke mannenkaart zag ik op Vera's blog. Een restje van het stoere papier van CC had ik ook nog liggen. Een toepasselijke afbeelding van een kraanwagen vond ik op internet.

Met een knipoog ;) is dit kaartje voor mijn lief.

Fijn weekend allemaal!

Groetjes, Angèle

11 opmerkingen:

Vera zei

Oooooh wat istie leuk geworden!!
Vooral dat draadje als takeltje :)
Super leuk en bedankt weer voor je vermelding van mijn naam, joepie!

Fijn weekend ook voor jou!

Groetjes

Vera

Viv zei

Een echte stoere mannen kaart, leuk leuk leuk!!
Het vrachtautootje is echt een scheetje, het wax draadje als takeltje vind ik echt snoepig.
Gaat pap echt super vinden ;)

X Viv

Ellen zei

Alvast van harte gefeliciteerd met je man Angèle! Hij is vast heel blij met deze mooie kaart...

Groetjes Ellen

Natalie zei

Wat een leuk kaartje! En dat vrachtautootje, zo schattig!!! Hij gaat vast en zeker in de msaak vallen! Fijn weekend,

Groetjes, Natalie

Dora zei

wat gaaf gedaan, echt heel erg leuk!
Fijn weekend!

Anoniem zei

LEEEUUUKKK!!! Echt een stoere mannenkaart maar die oogjes maken het dan weer speels, geweldig! Mooie kleurencombinatie ook!

Marjan zei

Ooh, wat leuk!!Het takeltje, de rode accenten die meegaan met de lijnen in het papier, het bedeltje... en inderdaad... daar zal je man blij mee zijn!

Groetjes, Marjan

Inge zei

O en het is zo lastig om een echt mooie mannenkaart te maken...het is jou echt helemaal gelukt. Het takeltje vind ik een geweldig detail! Dusse...fijne verjaardag ?!

Anoniem zei

LEUK kaartje !!!!!
Groetjes Berdien

Peggy zei

oh wow, wat een ontzettend leuke "mannenkaart"! Bijzonder geslaagd! Ongelofelijk hoe je zelfs op zo'n kaartje nog oog hebt voor details, super!
xxx Peggy

Inge zei

Angele, er staat iets leuks voor je op mijn blog;)