Een leuke mannenkaart zag ik op Vera's blog. Een restje van het stoere papier van CC had ik ook nog liggen. Een toepasselijke afbeelding van een kraanwagen vond ik op internet.
Met een knipoog ;) is dit kaartje voor mijn lief.
Fijn weekend allemaal!
Groetjes, Angèle
11 opmerkingen:
Oooooh wat istie leuk geworden!!
Vooral dat draadje als takeltje :)
Super leuk en bedankt weer voor je vermelding van mijn naam, joepie!
Fijn weekend ook voor jou!
Groetjes
Vera
Een echte stoere mannen kaart, leuk leuk leuk!!
Het vrachtautootje is echt een scheetje, het wax draadje als takeltje vind ik echt snoepig.
Gaat pap echt super vinden ;)
X Viv
Alvast van harte gefeliciteerd met je man Angèle! Hij is vast heel blij met deze mooie kaart...
Groetjes Ellen
Wat een leuk kaartje! En dat vrachtautootje, zo schattig!!! Hij gaat vast en zeker in de msaak vallen! Fijn weekend,
Groetjes, Natalie
wat gaaf gedaan, echt heel erg leuk!
Fijn weekend!
LEEEUUUKKK!!! Echt een stoere mannenkaart maar die oogjes maken het dan weer speels, geweldig! Mooie kleurencombinatie ook!
Ooh, wat leuk!!Het takeltje, de rode accenten die meegaan met de lijnen in het papier, het bedeltje... en inderdaad... daar zal je man blij mee zijn!
Groetjes, Marjan
O en het is zo lastig om een echt mooie mannenkaart te maken...het is jou echt helemaal gelukt. Het takeltje vind ik een geweldig detail! Dusse...fijne verjaardag ?!
LEUK kaartje !!!!!
Groetjes Berdien
oh wow, wat een ontzettend leuke "mannenkaart"! Bijzonder geslaagd! Ongelofelijk hoe je zelfs op zo'n kaartje nog oog hebt voor details, super!
xxx Peggy
Angele, er staat iets leuks voor je op mijn blog;)
Een reactie posten