Op 't blog van Vera zag ik een hele leuke kaart met deze spreuk erop! Dat inspireerde me tot 't maken van dit canvasje (15x15cm). Een verrassing voor mijn jongste dochter, een katten-liefhebster in hart en nieren. Zelf heeft ze er 3: Zaza; een hele bange zwerfkat die ik bijna nooit te zien krijg, want als er bezoek komt, kiest ze het hazenpad. Wibi; een lieve poes die vaak een beetje geplaagd wordt door haar huisgenoten katten en de onbezorgde benjamin Aafke. Zien jullie de karaktertjes?
Als ik met verf en gesso aan de slag ga, word ik onzeker. Als ik dit canvasje over zou maken zou ik beslist kiezen voor een vriendelijke, lichte kleur grijs.
Een hele fijne dinsdag, Angèle
18 opmerkingen:
Ontzettend leuk!! Ik snap je opmerking over het lichtgrijs wel, maar vind dit erg mooi in contrast met de kleuren van de poezenkopjes.
Wiens karaktertjes inderdaad af te lezen zijn :)
Mooi gedaan en je dochter zal er weg van zijn!
Groetjes, Marjan
Zo leuk! Met dat donkergrijs vallen de poezen wel heel mooi op! En bedankt voor je award, was heel erg vereerd!
Groetjes, Natalie
cute, cute, CUTE!! LOVE this!!
thank you so much for the friendship award!! you are the SWEETEST!! HUGS!!!
Ik vind ´m geweldig Angele!!
Wat heb je die letters mooi gedaan. Heel apart. Lijken wel van staal.
Ik vind het donkere grijs juist erg mooi door het contrast met de poezen.. niet zo onzeker hoor! Dit is prachtig, en je dochter is er vast en zeker heel blij mee!
Hij is hartstikke leuk geworden!!!
Echt super met die drie koppies in het midden! Bedankt dat je een linkje hebt gemaakt naar mijn blog, echt lief!
Groetjes Vera
Mag ik even zeggen dat ik helemaal blij werd toen ik dit berichtje las en deze foto zag? Ik vind het echt HEEL MOOI hoe je het idee hebt uitgewerkt, het wat donkere grijs spreekt mij juist wel aan en die spreuk...ik denk dat ik 'm ook een keer ga gebruiken, er lopen hier thuis 2 jongens rond die helemaal gek zijn op onze kat. Dank je wel voor de inspiratie!
Wat is je canvasje mooi geworden!!!! Daar zal Mijntje wel heeeel erg blij mee zijn :)
Ook ik vind het donkergrijs mooi in contrast staan met de katten, kan niet wachten om het in het echt te gaan bekijken! Prachtig gemaakt!
Liefs Viv
Wat??? ONZEKER???? Deze canvas is geweldig dus echt geen reden om onzeker te zijn. Zo komt het oranje juist super goed tot zijn recht.
Wat zal je dochter blij zijn met dit kunstwerk!!
Groetjes Ellen
wat mooi weer Angèle. ik bewonder je werk zeer, kijk maar eens op mijn blog er staat wat voor je.
Liefs yvon
Geen enkele reden voor onzekerheid, Angele! Zoals de meesten al opmerken, het donkere grijs is mooi in combinatie met de poezen!! Ik vind het echt een plaatje!!
XXXJenneke
weer super orgineel, hoe jij weet te werken met een afbeeling, nu de dieren, creatief! Erg leuk geworden!
Ziet er schitterend uit......top!
Groetjes,Willy
Wat ziet dit er geweldig uit zeg !! Geloof niet dat ik voor lichtgrijs gekozen zou hebben, dit is zo erg mooi !!
Groetjes Berdien
Oh hoe leuk! Nou, je moet je helemaal niet onzeker voelen hoor! Ik ben het met de meesten hier eens, het grijs vormt een mooi contrast met de poezen. En je kan inderdaad hun karakter van de uitdrukkingen aflezen, wat slim van je!!! Ik ben er in ieder geval helemaal weg van, en dat zal je dochter ongetwijfeld ook zijn!
Liefs xxx Peggy
ik vind dat grijs juist heel mooi. het is een leuk contrast met de poezen.
heeeeeeeeel mooi !!!!!
Wauw, wat gaaf gemaakt!!
Greotjes Marie-claire
Een reactie posten