dinsdag 20 juli 2010

Home is where the cat is!


Op 't blog van Vera zag ik een hele leuke kaart met deze spreuk erop! Dat inspireerde me tot 't maken van dit canvasje (15x15cm). Een verrassing voor mijn jongste dochter, een katten-liefhebster in hart en nieren. Zelf heeft ze er 3: Zaza; een hele bange zwerfkat die ik bijna nooit te zien krijg, want als er bezoek komt, kiest ze het hazenpad. Wibi; een lieve poes die vaak een beetje geplaagd wordt door haar huisgenoten katten en de onbezorgde benjamin Aafke. Zien jullie de karaktertjes?

Als ik met verf en gesso aan de slag ga, word ik onzeker. Als ik dit canvasje over zou maken zou ik beslist kiezen voor een vriendelijke, lichte kleur grijs.

Een hele fijne dinsdag, Angèle

18 opmerkingen:

Marjan zei

Ontzettend leuk!! Ik snap je opmerking over het lichtgrijs wel, maar vind dit erg mooi in contrast met de kleuren van de poezenkopjes.
Wiens karaktertjes inderdaad af te lezen zijn :)
Mooi gedaan en je dochter zal er weg van zijn!

Groetjes, Marjan

Natalie zei

Zo leuk! Met dat donkergrijs vallen de poezen wel heel mooi op! En bedankt voor je award, was heel erg vereerd!

Groetjes, Natalie

cnelson zei

cute, cute, CUTE!! LOVE this!!

cnelson zei

thank you so much for the friendship award!! you are the SWEETEST!! HUGS!!!

Petra Coolen zei

Ik vind ´m geweldig Angele!!
Wat heb je die letters mooi gedaan. Heel apart. Lijken wel van staal.

Anoniem zei

Ik vind het donkere grijs juist erg mooi door het contrast met de poezen.. niet zo onzeker hoor! Dit is prachtig, en je dochter is er vast en zeker heel blij mee!

Vera zei

Hij is hartstikke leuk geworden!!!
Echt super met die drie koppies in het midden! Bedankt dat je een linkje hebt gemaakt naar mijn blog, echt lief!

Groetjes Vera

Inge zei

Mag ik even zeggen dat ik helemaal blij werd toen ik dit berichtje las en deze foto zag? Ik vind het echt HEEL MOOI hoe je het idee hebt uitgewerkt, het wat donkere grijs spreekt mij juist wel aan en die spreuk...ik denk dat ik 'm ook een keer ga gebruiken, er lopen hier thuis 2 jongens rond die helemaal gek zijn op onze kat. Dank je wel voor de inspiratie!

Viv zei

Wat is je canvasje mooi geworden!!!! Daar zal Mijntje wel heeeel erg blij mee zijn :)
Ook ik vind het donkergrijs mooi in contrast staan met de katten, kan niet wachten om het in het echt te gaan bekijken! Prachtig gemaakt!

Liefs Viv

Ellen zei

Wat??? ONZEKER???? Deze canvas is geweldig dus echt geen reden om onzeker te zijn. Zo komt het oranje juist super goed tot zijn recht.
Wat zal je dochter blij zijn met dit kunstwerk!!

Groetjes Ellen

Stampidoe@gmail.com zei

wat mooi weer Angèle. ik bewonder je werk zeer, kijk maar eens op mijn blog er staat wat voor je.

Liefs yvon

Jenneke zei

Geen enkele reden voor onzekerheid, Angele! Zoals de meesten al opmerken, het donkere grijs is mooi in combinatie met de poezen!! Ik vind het echt een plaatje!!

XXXJenneke

Dora zei

weer super orgineel, hoe jij weet te werken met een afbeeling, nu de dieren, creatief! Erg leuk geworden!

Willy's creations zei

Ziet er schitterend uit......top!

Groetjes,Willy

Anoniem zei

Wat ziet dit er geweldig uit zeg !! Geloof niet dat ik voor lichtgrijs gekozen zou hebben, dit is zo erg mooi !!
Groetjes Berdien

Peggy zei

Oh hoe leuk! Nou, je moet je helemaal niet onzeker voelen hoor! Ik ben het met de meesten hier eens, het grijs vormt een mooi contrast met de poezen. En je kan inderdaad hun karakter van de uitdrukkingen aflezen, wat slim van je!!! Ik ben er in ieder geval helemaal weg van, en dat zal je dochter ongetwijfeld ook zijn!
Liefs xxx Peggy

pruts zei

ik vind dat grijs juist heel mooi. het is een leuk contrast met de poezen.
heeeeeeeeel mooi !!!!!

Marie-claire zei

Wauw, wat gaaf gemaakt!!

Greotjes Marie-claire