maandag 5 juli 2010

Believe in yourself and others will too!




Mijn oranje hart spreekt;) Nog twaalf uur te gaan! Spannend!

Het kaartje is gebaseerd op de schets van deze week bij DCL.

Bedankt voor het kijken en een fijne dag allemaal.
En als je van voetbal houdt, wens ik je een heerlijke wedstrijd!

Groetjes, Angèle

18 opmerkingen:

Marjan zei

Superleuke kaart, Angèle!! Heerlijk vrolijk en optimistisch, maar dat mag ook wel. Ik ben geen voetbalfan, maar hoop wel dat ze winnen!

Groetjes, Marjan

Marjan zei

Wat een superleuk en vrolijk en optimistisch kaartje heb je gemaakt!Heel erg leuk!
Ik ben geen voetbalfan, maar zou het wel heel erg leuk vinden als ze winnen!

Groetjes, Marjan

Peggy zei

Geweldig dat sjaaltje! Nou, heel het kaartje is geweldig hoor, maar dat sjaaltje viel me direct op, zo creatief! Ik duim voor jullie jongens hoor!
xxx Peggy

Natalie zei

Super, helemaal in stijl! Weer een heel mooi kaartje, Angèle! Enne succes vanavond,

Groetjes, Natalie

Rosalien Zwackhalen zei

Hihi..leuk gedaan
Angele, heel orgineel.:)) Bedankt weer voor het meedoen. ;)

Groetjes Rosalien

Vera zei

Wat een lief kaartje zeg!
Ennuh hard duimen he voor vanavond!

groetjes

vera

Petra Coolen zei

He.le.maal leuk!!
Super dat oranje garen en het lintje.
Kan wel zien dat je voor Oranje bent ;)

cnelson zei

It doesn't get cuter than this!! LOVE it!!

Anoniem zei

Wat een super kaart Angele !! Heel toepasselijk !! Leuk zoals je dat meisje hebt gemaakt. Fijne wedstrijd vanavond, hier wordt ook gekeken. Hopelijk gaan we winnen !!
Groetjes Berdien

Marie-claire zei

Wauw, wat een orgineel kaartje, leuk!!

Groetjes Marie-claire

Jenneke zei

Wat een SUPER kaartje!!!!
Helemaal geweldig, met dat sjaaltje!
Goh Angele, wat heb je dat leuk gedaan! En oh, wat hoop ik dat we vanavond gaan winnen!!!!!

XXXJenneke

Viv zei

Heel origineel zo`n voetbalkaartje en ik vind um super vrolijk en leuk geworden!

En nu maar duimen op een goede uitslag vanavond :) Hup holland hup!

Ellen zei

Met zo'n prachtige kaart moet het toch gaan lukken voor Holland!!
Leuk dat je er weer bij bent en ik zie uit naar volgende week ;-)

Groetjes Ellen

Dora zei

Nou het is gelukt, we zijn door, en je kaart is een topper, echt erg leuk!

anja curvers zei

Schitterend kaartje weer Angele en ook al ben ik gen voetballiefhebber heb me toch mee laten slepen. Bedankt voor het meedoen bij DCL.

Anoniem zei

Wat een GE.WEL.DI.GE kaart!!!! En het heeft gewerkt ook nog... je maakt er voor Zondag toch nog wel ééntje zeker? Dat brengt geluk!!!

miriam zei

Wat een leuke en aparte kaart

bedankt voor het meedoen met DCL

groetjes miriam

Stampidoe@gmail.com zei

een geweldige mooie kaart weer bedankt voor het meedoen met dcl

groetjes yvon