
Mijn oranje hart spreekt;) Nog twaalf uur te gaan! Spannend!
Het kaartje is gebaseerd op de schets van deze week bij DCL.
Bedankt voor het kijken en een fijne dag allemaal.
En als je van voetbal houdt, wens ik je een heerlijke wedstrijd!
Groetjes, Angèle
18 opmerkingen:
Superleuke kaart, Angèle!! Heerlijk vrolijk en optimistisch, maar dat mag ook wel. Ik ben geen voetbalfan, maar hoop wel dat ze winnen!
Groetjes, Marjan
Wat een superleuk en vrolijk en optimistisch kaartje heb je gemaakt!Heel erg leuk!
Ik ben geen voetbalfan, maar zou het wel heel erg leuk vinden als ze winnen!
Groetjes, Marjan
Geweldig dat sjaaltje! Nou, heel het kaartje is geweldig hoor, maar dat sjaaltje viel me direct op, zo creatief! Ik duim voor jullie jongens hoor!
xxx Peggy
Super, helemaal in stijl! Weer een heel mooi kaartje, Angèle! Enne succes vanavond,
Groetjes, Natalie
Hihi..leuk gedaan
Angele, heel orgineel.:)) Bedankt weer voor het meedoen. ;)
Groetjes Rosalien
Wat een lief kaartje zeg!
Ennuh hard duimen he voor vanavond!
groetjes
vera
He.le.maal leuk!!
Super dat oranje garen en het lintje.
Kan wel zien dat je voor Oranje bent ;)
It doesn't get cuter than this!! LOVE it!!
Wat een super kaart Angele !! Heel toepasselijk !! Leuk zoals je dat meisje hebt gemaakt. Fijne wedstrijd vanavond, hier wordt ook gekeken. Hopelijk gaan we winnen !!
Groetjes Berdien
Wauw, wat een orgineel kaartje, leuk!!
Groetjes Marie-claire
Wat een SUPER kaartje!!!!
Helemaal geweldig, met dat sjaaltje!
Goh Angele, wat heb je dat leuk gedaan! En oh, wat hoop ik dat we vanavond gaan winnen!!!!!
XXXJenneke
Heel origineel zo`n voetbalkaartje en ik vind um super vrolijk en leuk geworden!
En nu maar duimen op een goede uitslag vanavond :) Hup holland hup!
Met zo'n prachtige kaart moet het toch gaan lukken voor Holland!!
Leuk dat je er weer bij bent en ik zie uit naar volgende week ;-)
Groetjes Ellen
Nou het is gelukt, we zijn door, en je kaart is een topper, echt erg leuk!
Schitterend kaartje weer Angele en ook al ben ik gen voetballiefhebber heb me toch mee laten slepen. Bedankt voor het meedoen bij DCL.
Wat een GE.WEL.DI.GE kaart!!!! En het heeft gewerkt ook nog... je maakt er voor Zondag toch nog wel ééntje zeker? Dat brengt geluk!!!
Wat een leuke en aparte kaart
bedankt voor het meedoen met DCL
groetjes miriam
een geweldige mooie kaart weer bedankt voor het meedoen met dcl
groetjes yvon
Een reactie posten