vrijdag 23 juli 2010

DCL # 54



Een nieuwe schets bij DCL. Deze keer van Sandra. Een schets waar je veel kanten mee op kan. Dit is mijn GD-kaartje geworden. Het GD-schap was de leuke prijs die ik won bij het een-jarig bestaan van DCL.

Kom meedoen! Het is echt lekker scrap-weer nu ;)

Dank voor jullie positieve reacties op het canvasje uit de vorige post. Annemijn vond 't heel leuk ( ik kreeg een dikke zoen). Het komt te hangen aan een zacht-roze geschilderde muur. Lijkt me mooi.

Fijn weekend,

Angèle

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Aaarrgghhhh, ik ben te laat... ik had ergens in mijn achterhoofd om een kaartje (!!) met jouw schets te gaan maken, en nu is het ineens alweer een week verder en een andere schets... (maar misschien doe ik het alsnog-toch, met JOUW schets want die vind ik leuker!!)Ik vind jouw kaart deze week weer helemaal mooi, met dat gevouwen molentje/bloem!!! Fijn weekend gewenst!!

~amy~ zei

super gorgeous Angèle!!!!

Marjan zei

PRACHTIGE, subtiele kaart, met mooi papier en een heel mooie bloem!

Jouw schets heeft mij geluk gebarcht :)Fijn weekend nog, Angèle!

Marjan

Viv zei

Wat een lief kaartje weer, mam!
En wat een schitterende bloem, hoe kom je toch steeds weer op van die originele zelfgemaakte embellies?
Hopelijk ga je me volgende week eens voordoen hoe ik zelf zo`n prachtige bloem kan maken :)

X Viv

Ellen zei

Wat heb je weer een schitterende bijdrage geleverd aan het DCL blog deze week. Ik ben echt helemaal weg van je kaart!
Groetjes Ellen

Petra Coolen zei

Mooie kleurcombinatie en schitterende bloem !

Dora zei

Dit is wel een hele mooie hoor!

Natalie zei

Wat een mooi kaartje, en ik ben zeer benieuwd hoe je zo'n bloem maakt, want ik vind hem super!

cnelson zei

So lovely!! That flower is phenomenal!!

Inge zei

Mooie kaart met heel mooi papier en mooie borduursteekjes! Die bloem is geweldig!