Toen je me dit kaartje gisteren liet zien was ik er al weg van :) Heel mooi gemaakt mams en absoluut niet stijf ;) Het papier van crate paper komt heel mooi uit op dit kaartje!
Deze is zo prachtig Angèle! Ik ben nog altijd niet aan mijn kaartje begonnen hihi, ik durf niet ... stom hé! Ik ga nog eens eerst goed naar jouw werkjes kijken voor ik eraan begin ... Ik wou je ook nog even persoonlijk bedanken voor je lieve berichtje op mijn laatste blogpost. Dat heeft me echt veel deugd gedaan, je bent een schat! xxx Peggy
11 opmerkingen:
Oooohh... wat MOOI!! Prachtig papier en zo mooi gedaan met die bloemen en het Tim Holz vogeltje. Ben er weg van!
Groetjes, Marjan
WOWZERS!! This could not be more incredibly fabulous!! GORGEOUS!! Every detail is stunning!
Toen je me dit kaartje gisteren liet zien was ik er al weg van :)
Heel mooi gemaakt mams en absoluut niet stijf ;)
Het papier van crate paper komt heel mooi uit op dit kaartje!
Liefs Viv
Wat een mooi kaartje... Ben helemaal weg van de kleuren, gecombineerd met die bloemetjes!
Dit is werkelijk prachtig Angèle! En knap dat je zoveel inspiratie hebt dat je helemaal geen schets nodig hebt!
Groetjes Ellen
Wat een mooie kleuren Angele! Prachtig, met die achtergrond.. - een beetje een "verstild" tafereel met die vogels, daar hou ik van! Erg mooi!
Wow, zit hier met bewondering naar te kijken !!!! Heel erg mooi !!!
Groetjes Berdien
Nou doe dit lekker vaker dit is zo enorm mooi, je blijft kijken!
Deze is zo prachtig Angèle! Ik ben nog altijd niet aan mijn kaartje begonnen hihi, ik durf niet ... stom hé! Ik ga nog eens eerst goed naar jouw werkjes kijken voor ik eraan begin ...
Ik wou je ook nog even persoonlijk bedanken voor je lieve berichtje op mijn laatste blogpost. Dat heeft me echt veel deugd gedaan, je bent een schat!
xxx Peggy
O hier hou ik zo van! Zoveel te zien op deze kaart, je kan ernaar blijven kijken. En alle kleuren zo mooi op elkaar afgestemd...
Hoe mooi en sfeervol is ook deze kaart weer!
Geweldig dat roze en die vogeltjes :)
Groetjes
Vera
Een reactie posten