maandag 26 juli 2010

Hallo...


Geen kaartje naar een schets deze keer.
Zomaar een kaartje met papier dat ik mooi vind en een tafereeltje waar ik van hou.

Groetjes, Angèle

11 opmerkingen:

Marjan zei

Oooohh... wat MOOI!! Prachtig papier en zo mooi gedaan met die bloemen en het Tim Holz vogeltje. Ben er weg van!

Groetjes, Marjan

cnelson zei

WOWZERS!! This could not be more incredibly fabulous!! GORGEOUS!! Every detail is stunning!

Viv zei

Toen je me dit kaartje gisteren liet zien was ik er al weg van :)
Heel mooi gemaakt mams en absoluut niet stijf ;)
Het papier van crate paper komt heel mooi uit op dit kaartje!

Liefs Viv

Natalie zei

Wat een mooi kaartje... Ben helemaal weg van de kleuren, gecombineerd met die bloemetjes!

Ellen zei

Dit is werkelijk prachtig Angèle! En knap dat je zoveel inspiratie hebt dat je helemaal geen schets nodig hebt!

Groetjes Ellen

Anoniem zei

Wat een mooie kleuren Angele! Prachtig, met die achtergrond.. - een beetje een "verstild" tafereel met die vogels, daar hou ik van! Erg mooi!

Anoniem zei

Wow, zit hier met bewondering naar te kijken !!!! Heel erg mooi !!!
Groetjes Berdien

Dora zei

Nou doe dit lekker vaker dit is zo enorm mooi, je blijft kijken!

Peggy zei

Deze is zo prachtig Angèle! Ik ben nog altijd niet aan mijn kaartje begonnen hihi, ik durf niet ... stom hé! Ik ga nog eens eerst goed naar jouw werkjes kijken voor ik eraan begin ...
Ik wou je ook nog even persoonlijk bedanken voor je lieve berichtje op mijn laatste blogpost. Dat heeft me echt veel deugd gedaan, je bent een schat!
xxx Peggy

Inge zei

O hier hou ik zo van! Zoveel te zien op deze kaart, je kan ernaar blijven kijken. En alle kleuren zo mooi op elkaar afgestemd...

Vera zei

Hoe mooi en sfeervol is ook deze kaart weer!
Geweldig dat roze en die vogeltjes :)

Groetjes

Vera