zondag 8 augustus 2010

Online workshop


Net als Viv, volg ik de allereerste online art-workshop van Debee Ruiz.
Een geweldig inspirerende workshop waarvan ik nu alleen nog maar de cover kan laten zien. Het mini-album zal straks ongeveer 7 pagina's bevatten.

Liefs, Angèle

13 opmerkingen:

Ellen zei

Oh, dat ziet er prachtig uit! Krijgen we hier nog meer van te zien?

Groetjes Ellen

Anoniem zei

Dit vind ik echt GEWELDIG!! Verfspetters... verfdruipers... zoooo mooi op een layout!! Dit gaat een hele fraaie mini worden denk ik!!!

Ingen zei

Dit ziet er goed uit!

Natalie zei

Heel mooi! Erg leuk hoe een messy aanpak toch super "uit de verf" komt! Ben erg benieuwd naar de rest!

Liefs, Natalie

Marjan zei

GAAF joh!! Het is een kunstwerk, met die verf en wat je nog meer hebt gebruikt. Heel mooi, Angèle!
Ben benieuwd naar de rest!

Groetjes, Marjan

Dora zei

Wat enorm gaaf gemaakt, lijkt me super om te doen!

Viv zei

Geweldig leuke cover, mam!!! Wat een heerlijke stijl :)
Zo leuk dat we deze workshop samen volgen!
Hopelijk kunnen we vandaag nog samen wat inspiratie opdoen.

X Viv

Anoniem zei

Wat een prachtige kleuren Angele! Je weet dat ik van deze stijl hou... helemaal geweldig! Ben benieuwd naar de rest!

cnelson zei

So fab!! LOVE the paint!

Vera zei

Jeetje, wat een mooie voorkant al... die is al veelbelovend voor de rest :)
can't wait!

groetjes

vera

Petra Coolen zei

Ben ook zeer benieuwd naar de rest.
Deze voorkant ziet er al geweldig uit!! heerlijk die verfspetters, ik hou d´r van ;)

Vera zei

Pssst... gefeliciteerd met je membership bij dutch card lovers!
Supergaaf!!

Groetjes

Vera

Anoniem zei

Dit ziet er gaaf uit zeg !!!! Je maakt me erg nieuwsgierig naar de rest !!
Groetjes Berdien