vrijdag 13 augustus 2010

DCL #57





Zaterdag! Dat betekent o.a dat er een nieuwe schets gepresenteerd wordt bij DCL. En aan de hand van deze schets, gemaakt door Miriam, is mijn eerste kaartje als lid van dit team onstaan.

Een hartelijk team waar het fijn mee samenwerken is en waar
ik me nu al een beetje thuis voel!

Kort geleden kreeg ik van Inge (Blogblom) deze mooie award. Een award waar de opdracht bij hoort om wat over jezelf te vertellen wat 'stijl' betreft. Moeilijk hoor!

Ik hou van zoveel stijlen! Maar ik denk dat mijn 'maaksels', hier op mijn eigen blog, de mijne wel een beetje laat zien.

Zou 't niet leuk zijn een award te maken (Marjan?) en daar b.v. 5 personen en misschien bijbehorende blogs of sites te noemen wiens stijl je inspireert?
Daar zou ik wel raad mee weten!

Ik noem Marjan omdat ze, behalve schitterende kaartjes en lo's, heel handig is met de pc en mooie digi-stempels maakt. Nu heeft ze ook een leuke kerst-lijn in haar winkeltje te koop. Met engelse en nederlandse teksten! Ga er eens kijken! Zeker de moeite waard!

Fijne zaterdag en hartelijk bedankt voor jullie warme berichtjes! Maar (opbouwende) kritiek schuw ik ook niet! Wie is de eerste?

Groetjes, Angèle

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Je weet dat ik het best aandurf om (opbouwende) kritiek te geven maar ik heb werkelijk niets aan te merken op je kaartje hoor! Vind 'm gewoon schattig! Je idee voor een award is heel leuk - ik ben benieuwd!

Marjan zei

Angèle, dit is echt SUPER!! Prachtige kaart met erg mooie kleuren en leuke details.

Ik ben heel blij met je compliment en weet je wat zo gek is? Ik heb hier zelf ook aan lopen denken en misschien moeten wij daar maar eens over mailen. Lijkt me leuk!

Groetjes en nog een een fijn weekend!

Marjan

Ellen zei

Haha, de eerste kan ik al niet meer zijn maar ik heb ook helemaal geen kritiek(ook geen opbouwende ;-)), alleen maar complimenten!
Wat een binnenkomer Angèle!!! Prachtige kaart, en wat een cute vogeltje!!!

Groetjes Ellen

Viv zei

Wat een lieverdje dit kaartje!
Echt een snoepje, heb het kaartje al in het echt mogen bewonderen en dan is het nog leuker!

De 'gordijntjes' vind ik zo origineel, dat idee ga ik onthouden :)

Fijn weekend, liefs Viv

Anoniem zei

Wat een super leuke en erg originele uitwerking van de schets !!
Groetjes Berdien

cnelson zei

How cute is this?!! I couldn't love it more!

Dora zei

Dit is een hele mooie kaart!

Natalie zei

Super mooie kaart! En die gordijntjes zijn zo ontzettend schattig!!! Heb er weer een beetje inspiratie bij!

Vera zei

Wat een gezellig kaartje zeg!
Al bijgekomen van de BBQ?
Ik nog niet helemaal van de taart ;)

Groetjes

Vera

anja curvers zei

Prachtig kaartje Angele en dat idee is ook heel erg leuk hoor.
Ben zo blij dat je ons team komt versterken, nogmaals welkom.

Inge zei

Wat leuk dat je in het dt team zit, het verwondert mij niks hoor, je hebt heel orginele ideeën. Deze kaart ook weer, geweldig!! Enne, ik heb op mijn kaart een stukje zilverdraad/ijzerdraad gebruikt. Geen idee hoe ik eraan ben gekomen, kwam het toevallig tegen;)