...bescrappen (is dat een woord?). Een hele leuke uitdaging bij Scrappassion over het ultieme zomergevoel. De zomer hier ver te zoeken. Maar precies een week geleden was er zo'n perfecte dag om te bbq-en. En al ben ik geen vleesliefhebber, bbq-en met man, dochters en hun vrienden op een heerlijke zomermiddag in de tuin...heerlijk!
Het canvasje meet 24x30cm en de fotootjes zijn dus klein. Afgedrukt in de pasfoto- en overzichtmaat. Ik had een heleboel versiersels klaargelegd om de lijst mee te versieren. Maar omdat de binnenkant al zo druk is, heb ik de rand sober moeten houden.
Groetjes, Angèle
19 opmerkingen:
Erg leuk! Vrolijke foto's! Leuk dat je meedoet bij Scrappassion!
Groetjes Gwendolyn
Nice! Leuk die schuine lintjes en die foto's...ze spatten ervan af!
Goede vondst om er een "prikbordje" van te maken!! Het ziet er fantastisch uit!!!
Wat leuk zeg! Ziet er echt heel vrolijk uit! Een ideetje om te onthouden (als ik OOIT weer tijd krijg om te scrappen)
Enne wat een gave pagina's heb je gemaakt nav die online workshop!
Ik vind m heel erg leuk geworden de pret spat er van af!
Wat leuk die stoffen achtergrond!
Je hebt d´r een echt kunstwerkje van gemaakt.
Ben zelf ook totaal geen vleesliefhebber (ben meestal diegene die al die heerlijke rauwkost/salades opeet tijdens de bbq ;)
Prachtig idee - en heel leuk uitgevoerd!!! Leuk hoor, zo'n omgekeerde canvas. Waarom zie en krijg ik toch altijd de leukste ideeen op het moment dat ik écht geen tijd heb... :(
oooo wat is dit LEUK geworden :) :) Zit er echt van te genieten hier achter de laptop!!
Heb het meteen aan iedereen hier laten zien!
De foto`s zijn erg leuk geworden, achteraf gezien zijn dit de leukste foto`s!
Heb al zin in volgend weekend, lekker samen aan de slag!
X Viv
Wat superleuk gedaan, Angèle! Leuk idee met die lintjes die de boel vasthouden.Je ziet dat jullie het leuk hadden, mooie herinnering geworden.
Wat een idee! Mmm, nog meer inspiratie... Het ziet er super uit, leuke foto's en mooi met die lintjes!
Heel leuk Angele !!!! Wat een geweldige idee om de achterkant van een canvas te bescrappen. Zo krijg je meteen diepte. Heel leuk bedacht !
Groetjes Berdien
Superleuk Angele! 'Bescrappen'...tja, waarom niet??? Klinkt goed, toch??
Groetjes, Jenneke
Geweldig gedaan, Angele! En superleuk dat je meedoet bij Scrappassion! Liefs,
Ingeborg.
Ow wauwie, wat een leukert is dit!
Gaaf die lintjes waar die foto's achter vast zitten.
Mooie kleurtjes ook.
Groejtes
Vera
leuke collage en heel apart met de lintjes
Wat is dat leuk geworden zeg...enne..nog gefeliciteerd met het DT van DCL, ik las het net pas, sorry. Ik wens je heel veel plezier bij DCL en zie uit naar jullie nieuwe kaarten en sketches, groetjes, Wendy.
Supergaaf Angele leuk de achterkant van een canvas bescrappen gaaf idee en mooi uitgevoerd.
Mooi! Je hebt dat echt super gedaan ... ik had deze challenge al gezien op de Scrappassion blog (maar nog nooit meegespeeld...) en vond dit best een moeilijke challenge!
xxx Peggy
Wat een mooie lijst zeg. En wat een goed idee! Dat moet ik onthouden.
Een reactie posten