donderdag 12 augustus 2010

Moodboard



De volgende opdracht van de art class van Debee is het maken van een inspiratie-moodboard in je favoriete kleuren. Ik merk dat ik veel roze-rood in mijn verzameling scrapspulletjes heb en vind 't mooi om dit te combineren met veel wit en wat zwart.

Verder weer een pagina voor mijn mini-album. Debee maakt geweldige schetsen en aan de hand hiervan wordt er dan een lo gemaakt door de cursisten.

Een leuk nieuwtje... ik ben gevraagd om lid van 't DT van DCL te worden en natuurlijk heb ja gezegd. Ik hou van kaartjes maken en vind 't een uitdaging om dit aan de hand van een schets te doen. Komende zaterdag is mijn debuut ;)

Fijne dag, Angèle

9 opmerkingen:

Natalie zei

Gefeliciteerd!!! En wat een mooie moodboard, roze-rood is een favo-kleuren combinatie wat mij betreft. En ook een hele mooie 2e pagina!!!

Liefs, Natalie

Viv zei

Je moodboard is echt mooi geworden mam, de kleuren spreken me erg aan!
Ik ga dit vaker doen :)

Je album pagina is zo origineel en leuk geworden,zo zie je maar waarvoor de flair allemaal van pas kan komen!

Je DT plekje bij DCL heb je echt verdiend, gefeliciteerd!

X Viv

Marjan zei

Ik had je al gefeliciteerd, maar doe dit graag nog eens! Vind het zo fantastisch voor je!! ZEKER verdiend!

Je moodboard is prachtig en precies dezelfde combinatie spreekt mij ook erg aan.
Ben erg benieuwd naar de rest van je album, want dit is weer een super pagina!

Groetjes, Marjan

Anoniem zei

Gefeliciteerd Angele! Ze hebben een hele goeie aan jou bij DCL!!! Je moodboard is mooi, ik ben de laatste tijd ook nogal van kleur zoals je weet! En je pagina... wauw!

Ellen zei

Ik ben erg blij dat je ja gezegd hebt Angèle! Als ik naar jouw moodboard kijk dan weet ik gelijk weer waarom; jij bent zoooo creatief!!!

Groetjes Ellen

Dora zei

Wat super dat bord, dat is nou echt heel erg mooi, ben er stil van!
Je pagina voor je boekje is ook erg leuk geworden.
En van harte met je DT schap bij DCl, helemaal terrecht ook!

Petra Coolen zei

Gefeliciteerd met je DT Angele!
Ik ga toch ook eens een kijkje nemen op hun blog.

Je moodboard is Super zeg.
Lijkt wel een plaatje uit een of ander magazine!

cnelson zei

wowzers!! this is just the COOLEST!

anja curvers zei

Allereerst natuurlijk van harte welkom bij het DCL-team kijk er zo naar uit om met je samen te werken en je debuut mag er zijn heb hem lekker al gezien!!!!!!
Dat moodboard is echt prachtig hoor, mooie combinatie.
Die album pagina mag er ook zijn heel erg leuk gedaan.