Joehoe, hier even een berichtje terug! Het papier van Eline kan je kopen bij de Pipoos. Het is echt kwijlen geblazen joh!!
En het klopt inderdaad dat er in oktober van alles MOOIS binnenkomt. Ik kan haast niet wachten, echt vreselijk gewoon! (ik ben fan ;)) Goed, dit even ter info ;)
Lieve Angèle, ik wilde je even bedanken dat je de tijd en moeite genomen hebt om op de Tourette advertentie te stemmen, dat doet me veel plezier. Het is inderdaad een aandoening waar moeilijk mee te leven is vooral omdat die op veel onbegrip stuit. Mijn vriendin heeft er dan ook haar levenswerk van gemaakt dit syndroom enige bekendheid te geven. Bedankt voor je hulp. Liefs xxx Peggy
11 opmerkingen:
Super Angèle, wat een mooie kaart! Dat papier is erg leuk trouwens en de bloemen die je maakt ook!
Groetjes, Marjan
Een prachtkaartje en wat een leuke frisse kleuren!
Wederom een prachtig kaartje !!! Gefeliciteerd met je schoonvader !
Groetjes Berdien
Mooi kaartje en die bloem..geweldig! Maak je die zelf?
Deze kaartjes zijn beide prachtig, wat een mooi papier van crate paper!
De sier randen van de Tim Holtz die cut zijn erg gaaf, ben ik wel jaloers op!
Poen Viv
Een mooi kaartje met mooie kleurtjes en een prachtige bloem! Wens je schoonvader een gelukkige verjaardag!
xxx Peggy
Wauw, je laatste twee kaartjes zijn ook weer super, die blauwe bloem is ook leuk zeg!
Groetjes
vera
Wat een mooi kaartje weer!!! Ben helemaal weg van de kleuren-combi, en het bloemetje is heel mooi!
Super he dat papier vind het zo mooi en gefeliciteerd met je schoonvader.
Joehoe, hier even een berichtje terug! Het papier van Eline kan je kopen bij de Pipoos. Het is echt kwijlen geblazen joh!!
En het klopt inderdaad dat er in oktober van alles MOOIS binnenkomt. Ik kan haast niet wachten, echt vreselijk gewoon! (ik ben fan ;))
Goed, dit even ter info ;)
Groetjes en een fijne avond!
Vera
Lieve Angèle, ik wilde je even bedanken dat je de tijd en moeite genomen hebt om op de Tourette advertentie te stemmen, dat doet me veel plezier. Het is inderdaad een aandoening waar moeilijk mee te leven is vooral omdat die op veel onbegrip stuit. Mijn vriendin heeft er dan ook haar levenswerk van gemaakt dit syndroom enige bekendheid te geven. Bedankt voor je hulp.
Liefs xxx Peggy
Een reactie posten