zondag 22 augustus 2010

Verjaarskaartje...


... voor mijn schoonvader die vandaag tachtig wordt!
Een kaartje in de stijl van de vorige. Met dezelfde schets.

Fijne dag, Angèle

11 opmerkingen:

Marjan zei

Super Angèle, wat een mooie kaart! Dat papier is erg leuk trouwens en de bloemen die je maakt ook!

Groetjes, Marjan

Dora zei

Een prachtkaartje en wat een leuke frisse kleuren!

Anoniem zei

Wederom een prachtig kaartje !!! Gefeliciteerd met je schoonvader !
Groetjes Berdien

Inge zei

Mooi kaartje en die bloem..geweldig! Maak je die zelf?

Viv zei

Deze kaartjes zijn beide prachtig, wat een mooi papier van crate paper!
De sier randen van de Tim Holtz die cut zijn erg gaaf, ben ik wel jaloers op!

Poen Viv

Peggy zei

Een mooi kaartje met mooie kleurtjes en een prachtige bloem! Wens je schoonvader een gelukkige verjaardag!
xxx Peggy

Vera zei

Wauw, je laatste twee kaartjes zijn ook weer super, die blauwe bloem is ook leuk zeg!

Groetjes

vera

Natalie zei

Wat een mooi kaartje weer!!! Ben helemaal weg van de kleuren-combi, en het bloemetje is heel mooi!

anja curvers zei

Super he dat papier vind het zo mooi en gefeliciteerd met je schoonvader.

Vera zei

Joehoe, hier even een berichtje terug! Het papier van Eline kan je kopen bij de Pipoos. Het is echt kwijlen geblazen joh!!

En het klopt inderdaad dat er in oktober van alles MOOIS binnenkomt. Ik kan haast niet wachten, echt vreselijk gewoon! (ik ben fan ;))
Goed, dit even ter info ;)

Groetjes en een fijne avond!

Vera

Peggy zei

Lieve Angèle, ik wilde je even bedanken dat je de tijd en moeite genomen hebt om op de Tourette advertentie te stemmen, dat doet me veel plezier. Het is inderdaad een aandoening waar moeilijk mee te leven is vooral omdat die op veel onbegrip stuit. Mijn vriendin heeft er dan ook haar levenswerk van gemaakt dit syndroom enige bekendheid te geven. Bedankt voor je hulp.
Liefs xxx Peggy