vrijdag 20 augustus 2010

DCL #58






Zaterdag is de dag dat er een nieuwe schets wordt geplaatst bij DCL.
Een leuke schets en deze keer van Yvon. Van haar kreeg ik een poosje geleden deze mooie awards. Nogmaals hartelijk dank Yvon!

Wie komt er meedoen deze keer?

Geniet van het warme weekend, Angèle

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een super kaartje Angèle !!! De mooiste van deze week !!
Groetjes Berdien

Marjan zei

Prachtig, zeg!! En heel apart ook.
Ben zo benieuwd naar die van volgende week :) :)

Groetjes en fijn weekend,

Marjan

Petra Coolen zei

Mooie kleurcombinatie!
Vind je blauwe bloem zo apart.

cnelson zei

Wowzers!! Absolutely GORGEOUS!

Dora zei

Een superkaartje, erg leuke kleuren combi zo!

Anoniem zei

WAt een mooie kleuren en een beetje "ouderwets" papier.. geweldig! Ik herinner me ineens een gordijnstofje wat ik ooit op de markt kocht - zag er ongeveer zo uit..wat een kaartje al niet voor herinneringen oproept! Gisteren was een grijze, benauwde en warme dag in E'hoven - ik hoop op meer zon en iets minder hoge temp. voor vandaag! Ik wens jou ook een mooie Zondag!!