


Zaterdag is de dag dat er een nieuwe schets wordt geplaatst bij DCL.
Een leuke schets en deze keer van Yvon. Van haar kreeg ik een poosje geleden deze mooie awards. Nogmaals hartelijk dank Yvon!
Wie komt er meedoen deze keer?
Geniet van het warme weekend, Angèle
6 opmerkingen:
Wat een super kaartje Angèle !!! De mooiste van deze week !!
Groetjes Berdien
Prachtig, zeg!! En heel apart ook.
Ben zo benieuwd naar die van volgende week :) :)
Groetjes en fijn weekend,
Marjan
Mooie kleurcombinatie!
Vind je blauwe bloem zo apart.
Wowzers!! Absolutely GORGEOUS!
Een superkaartje, erg leuke kleuren combi zo!
WAt een mooie kleuren en een beetje "ouderwets" papier.. geweldig! Ik herinner me ineens een gordijnstofje wat ik ooit op de markt kocht - zag er ongeveer zo uit..wat een kaartje al niet voor herinneringen oproept! Gisteren was een grijze, benauwde en warme dag in E'hoven - ik hoop op meer zon en iets minder hoge temp. voor vandaag! Ik wens jou ook een mooie Zondag!!
Een reactie posten