zaterdag 4 september 2010

DCL #60



De nieuwe schets staat op het blog van DCL en is deze keer van Anja.
Dit is mijn kaartje geworden. Papier is weer van BG Olivia. De achtergrond heb ik me een stempeltje bewerkt. Love from all of us is een (oude) stempel uit een-van-drie kerststempels (Hero)
Door de woordjes die je niet nodig hebt af te plakken kun je woorden afzonderlijk gebruiken om te stempelen.

Fijn weekend,

Angèle

10 opmerkingen:

Marjan zei

Ik zag hem al op het DCL blog... en wat is het een mooie kaart, Angèle! Superpapier!
Ik ben ook weg van je kartelballetje, als ik het zo mag noemen. Slim, want als je deze kaart verstuurt, kan de ontvanger het balletjes weer uitvouwen!

Fijne zondag nog! Marjan

Anoniem zei

Wat ben jij toch goed in kaarten maken!! Deze is écht supermooi en dat kartelballetje (ik noem het ook maar zo) vind ik zooo slim gevonden!!
PRACHTIG!!!

Anoniem zei

Wow, wat een mooie kleurencombinatie! De toevoeging van het stempel vind ik prachtig en het "balletje" ook echt een vondst!!!

Viv zei

Leuk kaartje weer mam!!! Ik sluit me aan bij de rest, super kartelballetje (dat ga ik ik ook eens maken:) en lief papier!

Liefs Viv

Natalie zei

Leuk kaartje, Angèle! En dat kartelballetje is zo schattig, ben benieuwd hoe je die maakt.

Liefs, Natalie

Ingeborg Dijkstra- Verbeek zei

Wauw ... ben een tijdje niet op je blog geweest en dan staat er alweer zo veel moois bij dat ik niet heb gezien! Je maakt toch elke keer weer geweldige dingen! Liefs,
Ingeborg.

Anoniem zei

Heel erg mooi kaartje !!! Leuk papier is dit !
Groetjes Berdien

Inge zei

Zo leuk deze kaart! Ook hoe je het met de woorden hebt gedaan, met 1 stempel. En supermooi papier is dit, ik zou het eens wat vaker moeten gaan gebruiken :)

Petra Coolen zei

Leuk papier!
Vind het stempeltje zo apart.
Ben het eens metd de rest.
Het "kartelballetje" is de finishing touch!
Ga ik zeker eens na-apen :)

cnelson zei

This is just the coolest EVER! LOVE it!