
Een nieuwe schets bij DCL. Ditmaal van mezelf. Ik hoop dat jullie 'm leuk vinden en misschien een gaatje vinden om mee te doen met DCL. Crea Scrap is de sponsor dit keer en een foto van de prijs kun je hier vinden .
Dit is mijn kaartje geworden. Lekker vrolijk en feestelijk, misschien wat druk voor mijn doen, maar oké.
Fijn weekend en leuk dat je kwam kijken,
Angèle
13 opmerkingen:
Helemaal niet druk, ik vind het een geweldige kaart en deze kleuren passen perfect bij de lampion die jij ervan gemaakt hebt!
Heel origineel en mooi afgewerkt met de bloemen en het kwastje!
Groetjes, Marjan
Wat een geweldig mooie en vrolijke kaart, helemaal prefect zo en totaal niet te druk!
Leuk hoe je de lampion hebt opgehangen en het kwastje maakt het helemaal af!
Liefs viv
Tis wel een gezellig lampionnetje geworden, en vrolijke kleurtjes!
Vind em goed geslaagd en je sketch vind ik ook super!
Groetjes en een fijn weekend.
vera
Vind hem helemaal geweldig Angele en je sketch is te gek die ga ik vast nog vaker gebruiken ook leuk om te zien hoe verschillend alle kaarten zijn geworden.
Wat een mooi kaartje Angèle! En wat een leuk lampionnetje!
Vond het erg gezellig zondag,
Liefs, Natalie
Wat is ie leuk, je schets en je uitwerking! Ik vind het meevallen hoor, ik vind 'm niet zo druk, juist leuke details heb je erbij verwerkt. Eens kijken of ik deze week de tijd kan vinden om mee te doen :)
Super sketch en super leuk kaartje !!!!
Groetjes Berdien
Hartstikke leuk, die lampion!!! Ik vind 'm helemaal niet te druk hoor! En dat kwastje eraan is helemaal geweldig! Ik hou van die chinese lantaarntjes!!!
ik kom hier kijken via miriam, wat een prachtige kaart! ik kende je blog niet, dus vanaf nu ga ik je volgen :)
Ik vind deze kaart SUPER leuk!!! Had je eerst de kaart gemaakt en toen de schets of maak je eerst de schets en dan de kaart???
Als je deze kaart n.a.v. de schets hebt gemaakt vind ik hem NOG mooier!!!
sooooo fun!!!
Bedankt voor je reactie op mijn kaart... en Oooooh.. jaaa... die nieuwe lijn van Eline's huis is ook werkelijk om bij te kwijlen. Wat een fijne bijkomstigheid dat je in oktober jarig bent ;) Succes nog even met wachten, tis zo mooi he :)
Groetjes,
Vera
This could not be more fabulous! That lantern is GORGEOUS!
Een reactie posten