maandag 6 september 2010

Twee kaartjes



Twee kerstkaartjes heb ik afgelopen weekend gemaakt.

Het kaartje met het meisje is voor mijn jongste nichtje. Ze lijkt echt sprekend op dit plaatje. En wat is er leuker als je 7 bent om een eigen kerstkaartje te krijgen ;)

Groetjes, Angèle

10 opmerkingen:

Vera zei

Accch wat een scheetje is die bovenste kaart zeg! Leuk met al die taartrandjes erachter :)
het begin van de kerstkaarten is er!
Ik heb er vandaag ook 1tje bijgemaakt, heb er al drie ;)
Veel freubelplezier weer!

Groetjes

Vera

Marjan zei

Allebei je kaartjes zijn erg leuk!
Grappig dat je nichtje zo lijkt op het plaatje en wat heb je het trouwens leuk op de foto gezet!
Mooi, die dubbel lagen met de taartrandjes. En je tweede kaartje heeft een vintage/toch strakke uitstraling,mooi hoor!

Groetjes, Marjan

Inge zei

O wat cute!!! Echte heel lieve kaartjes. (Over de flow: deze pagina komt nog uit de 'oude' flow)

Dora zei

en wat een mooitjes zeg, echt heel erg lief!

Anoniem zei

Wat zijn het weer prachtige kaartjes Angele!!! De bovenste vind ik toch zoooo schattig met dat ouderwetse plaatje.. die doilies/taartrandjes erachter zijn ook een vondst! Inderdaad, een eigengemaakt kaartje krijgen is op die leeftijd geweldig - op elke leeftijd trouwens, toch?! Geniet van je week, ik wens je veel creativiteit want het regent weer dat het giet....

Natalie zei

Wat een mooie kaartjes weer Angèle! Die randjes van het bovenste kaartje zijn zooo schattig!!! Nu (naar buiten kijkend) is het echt weer voor een creatieve bui! Tot zondag,

Liefs, Natalie

Jenneke zei

Wat een prachtige kaartjes, Angele!!
Die eerste is ook echt mijn favoriet hoor, zo'n lief plaatje! Je hebt 'm ook zo mooi gefotografeerd, zo in 't zonnetje! Ik moet eerlijk gezegd nog niet denken aan Kerst...hoop eerst nog op een lekkere nazomer!!!

XXXJenneke

Viv zei

Ja ze zijn echt mooi geworden en wat zal Leona blij zijn met dit kaartje ;) Ze lijkt er echt op!!
Ik vond het leuk om samen te freubelen (hopelijk heb ik dit weekend wat meer inspiratie ;)

X Viv

Petra Coolen zei

Twee lieve kerstkaartjes en wat een mooie "ouderwetse"
afbeeldingen!

Daar gaan 2 personen vast heel blij mee zijn ;)

Anoniem zei

Prachtige kaartjes Angèle !!! Jij hebt zo mooi je eigen stijl ! Mijn favoriet is de tweede met de kerstman.
Groetjes Berdien