It's the small and simple things that make life great
maandag 6 september 2010
Twee kaartjes
Twee kerstkaartjes heb ik afgelopen weekend gemaakt.
Het kaartje met het meisje is voor mijn jongste nichtje. Ze lijkt echt sprekend op dit plaatje. En wat is er leuker als je 7 bent om een eigen kerstkaartje te krijgen ;)
Accch wat een scheetje is die bovenste kaart zeg! Leuk met al die taartrandjes erachter :) het begin van de kerstkaarten is er! Ik heb er vandaag ook 1tje bijgemaakt, heb er al drie ;) Veel freubelplezier weer!
Allebei je kaartjes zijn erg leuk! Grappig dat je nichtje zo lijkt op het plaatje en wat heb je het trouwens leuk op de foto gezet! Mooi, die dubbel lagen met de taartrandjes. En je tweede kaartje heeft een vintage/toch strakke uitstraling,mooi hoor!
Wat zijn het weer prachtige kaartjes Angele!!! De bovenste vind ik toch zoooo schattig met dat ouderwetse plaatje.. die doilies/taartrandjes erachter zijn ook een vondst! Inderdaad, een eigengemaakt kaartje krijgen is op die leeftijd geweldig - op elke leeftijd trouwens, toch?! Geniet van je week, ik wens je veel creativiteit want het regent weer dat het giet....
Wat een mooie kaartjes weer Angèle! Die randjes van het bovenste kaartje zijn zooo schattig!!! Nu (naar buiten kijkend) is het echt weer voor een creatieve bui! Tot zondag,
Wat een prachtige kaartjes, Angele!! Die eerste is ook echt mijn favoriet hoor, zo'n lief plaatje! Je hebt 'm ook zo mooi gefotografeerd, zo in 't zonnetje! Ik moet eerlijk gezegd nog niet denken aan Kerst...hoop eerst nog op een lekkere nazomer!!!
Ja ze zijn echt mooi geworden en wat zal Leona blij zijn met dit kaartje ;) Ze lijkt er echt op!! Ik vond het leuk om samen te freubelen (hopelijk heb ik dit weekend wat meer inspiratie ;)
10 opmerkingen:
Accch wat een scheetje is die bovenste kaart zeg! Leuk met al die taartrandjes erachter :)
het begin van de kerstkaarten is er!
Ik heb er vandaag ook 1tje bijgemaakt, heb er al drie ;)
Veel freubelplezier weer!
Groetjes
Vera
Allebei je kaartjes zijn erg leuk!
Grappig dat je nichtje zo lijkt op het plaatje en wat heb je het trouwens leuk op de foto gezet!
Mooi, die dubbel lagen met de taartrandjes. En je tweede kaartje heeft een vintage/toch strakke uitstraling,mooi hoor!
Groetjes, Marjan
O wat cute!!! Echte heel lieve kaartjes. (Over de flow: deze pagina komt nog uit de 'oude' flow)
en wat een mooitjes zeg, echt heel erg lief!
Wat zijn het weer prachtige kaartjes Angele!!! De bovenste vind ik toch zoooo schattig met dat ouderwetse plaatje.. die doilies/taartrandjes erachter zijn ook een vondst! Inderdaad, een eigengemaakt kaartje krijgen is op die leeftijd geweldig - op elke leeftijd trouwens, toch?! Geniet van je week, ik wens je veel creativiteit want het regent weer dat het giet....
Wat een mooie kaartjes weer Angèle! Die randjes van het bovenste kaartje zijn zooo schattig!!! Nu (naar buiten kijkend) is het echt weer voor een creatieve bui! Tot zondag,
Liefs, Natalie
Wat een prachtige kaartjes, Angele!!
Die eerste is ook echt mijn favoriet hoor, zo'n lief plaatje! Je hebt 'm ook zo mooi gefotografeerd, zo in 't zonnetje! Ik moet eerlijk gezegd nog niet denken aan Kerst...hoop eerst nog op een lekkere nazomer!!!
XXXJenneke
Ja ze zijn echt mooi geworden en wat zal Leona blij zijn met dit kaartje ;) Ze lijkt er echt op!!
Ik vond het leuk om samen te freubelen (hopelijk heb ik dit weekend wat meer inspiratie ;)
X Viv
Twee lieve kerstkaartjes en wat een mooie "ouderwetse"
afbeeldingen!
Daar gaan 2 personen vast heel blij mee zijn ;)
Prachtige kaartjes Angèle !!! Jij hebt zo mooi je eigen stijl ! Mijn favoriet is de tweede met de kerstman.
Groetjes Berdien
Een reactie posten