It's the small and simple things that make life great
dinsdag 14 september 2010
Happy Fall
Vandaag zag ik een link bij Deze is ook leuk. Een herfstkrans met bladeren van reepjes stof. Van restjes BG-papier heb ik de bladeren nagebootst en dit kaartje gemaakt. Leuk om te doen!
Groetjes, Angèle
9 opmerkingen:
Anoniem
zei
Wat een fantastisch mooie kleuren en geweldig kaartje Angele!!! Echt helemaal in mijn straatje, ik raak niet uitgekeken! Geweldig!
Je weet toch altijd weer een leuk techniekje ergens te vinden voor op je kaartjes :) Deze kaart is werkelijk prachtig, erg mooie krans en de kleurencombi!!
9 opmerkingen:
Wat een fantastisch mooie kleuren en geweldig kaartje Angele!!! Echt helemaal in mijn straatje, ik raak niet uitgekeken! Geweldig!
Goh... gaaf zeg!! Ik snap dat je dit leuk vond om te doen.
Mooi die rand van stof en de tekst erin is erg leuk en toepasselijk!
Prachtig is de papierkeus,heel mooie kaart!
Groetjes, Marjan
Je weet toch altijd weer een leuk techniekje ergens te vinden voor op je kaartjes :)
Deze kaart is werkelijk prachtig, erg mooie krans en de kleurencombi!!
X Viv
WOW Angele hoe knap zeg kom er maar op gaaf!!!!!!!
Wowzers!! sososooooooo GORGEOUS!
Geweldig! Mooie kleuren! Ik zag de krans ook, maar kwam niet op dit idee ;)
Veel werk lijkt me zo maar een geweldig leuk resultaat!
Fall is on it´s way :(
wat een gezellig kransje op die kaart!
groetjes
vera
Prachtig kaartje, Angele! Hele mooie kleuren en wat een leuk idee om die krans zo te maken!
XXXJenneke
Een reactie posten