dinsdag 14 september 2010

Happy Fall


Vandaag zag ik een link bij Deze is ook leuk. Een herfstkrans met bladeren van reepjes stof.
Van restjes BG-papier heb ik de bladeren nagebootst en dit kaartje gemaakt. Leuk om te doen!

Groetjes, Angèle

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een fantastisch mooie kleuren en geweldig kaartje Angele!!! Echt helemaal in mijn straatje, ik raak niet uitgekeken! Geweldig!

Marjan zei

Goh... gaaf zeg!! Ik snap dat je dit leuk vond om te doen.
Mooi die rand van stof en de tekst erin is erg leuk en toepasselijk!

Prachtig is de papierkeus,heel mooie kaart!

Groetjes, Marjan

Viv zei

Je weet toch altijd weer een leuk techniekje ergens te vinden voor op je kaartjes :)
Deze kaart is werkelijk prachtig, erg mooie krans en de kleurencombi!!

X Viv

anja curvers zei

WOW Angele hoe knap zeg kom er maar op gaaf!!!!!!!

cnelson zei

Wowzers!! sososooooooo GORGEOUS!

Inge zei

Geweldig! Mooie kleuren! Ik zag de krans ook, maar kwam niet op dit idee ;)

Petra Coolen zei

Veel werk lijkt me zo maar een geweldig leuk resultaat!
Fall is on it´s way :(

Vera zei

wat een gezellig kransje op die kaart!

groetjes

vera

Jenneke zei

Prachtig kaartje, Angele! Hele mooie kleuren en wat een leuk idee om die krans zo te maken!

XXXJenneke