vrijdag 10 september 2010

Vestje à la Marjan...


Op Marjan's blog zag ik prachtige vest-kaartjes en een tutorial om er zelf een te maken. Kijk maar eens in de rechter zijbalk onder het kopje tutorial.

Ik dacht meteen aan mijn pa die in het najaar 88 hoopt te worden en besloot eentje voor hem te maken. Zonder taille-naad want het is een mannenvest ;) Met een bijpassende rozet want het is natuurlijk feest als je deze leeftijd redelijk gezond mag bereiken!

Groetjes, Angèle

7 opmerkingen:

Viv zei

O wat is dit leuk :) Je hebt aan alle details gedacht, mooie knoopjes rozet en maat etiketje!
Alles past ook zo goed bij elkaar, als opa hier niet blij van wordt ;)

x Viv

Petra Coolen zei

Nou ja zeg, wat een kunstwerkje!
Mooie kleuren, mooie details.
Heel origineel Angele.
Ik ga meteen even kijken voor de tutorial ;)

Marjan zei

Angèle... wat onwijs gaaf is je kaart voor je vader geworden!!
Jij hebt een echte mannenversie gemaakt, met alle mooie details die erbij horen. Geweldig!

Gaat je Pa heel erg leuk vinden!

Goed weekend, Marjan

Anoniem zei

Dat ziet er SUPER uit !!!! En wat heb je die rozet leuk gemaakt !!
Groetjes Berdien

Ellen zei

Oh, wat is die mooi geworden zeg!
Als je paps daar niet blij mee is weet ik het niet meer.....

Groetjes Ellen

Natalie zei

Ooo wat is dit mooi!!! Net echt, compleet met labeltje en rozet! Echt leuk!

Tot morgen, groetjes, Natalie

Anoniem zei

Wat een prachtig vestje!!! Het brengt me meteen op ideeen, mijn pa draagt niet zulke vestjes maar met een aanpassing hier en daar - een overhemd van maken of zo... het idee gaat in mijn "ideeen laatje" (dat puilt uit dus ik hoop ook 88 te worden, misschien is 188 nog beter als ik het allemaal wil uitvoeren...) Geniet van het weekend en heel veel plezier in Heesch zondag!