..bij Kings and Queens in Heeze. Een aanrader!
Ooit was een van de eigenaren decorateur bij de Efteling. En in die stijl is het gezellige etablissement ingericht. En de 'High Tea' is er verrukkelijk!
Deze lo heb ik gemaakt n.a.v. een schets van de Creative Scrappers.
Leuk dat je kwam kijken!
Angèle
10 opmerkingen:
Wat een geweldige layout! En de titel is echt super bedacht!
WAt een leuke layout met al die plaatjes eromheen!!! Ik ben een theeleut dus "high tea" gaat er bij mij wel in!!
Wat heb je dat LEUK gedaan!!
Grappig al die kleine embellies er omheen.
Tja zo´n High Tea ben ik altijd voor te vinden ;)
How cute is this?!! LOVE your embellishment work!
Super layout!! Wat leuk, zoals je die koeine fotootjes hebt verwerkt en zo leuk, al die toepasselijke dingen erbij! Een echte Angèle!
Groetjes, Marjan
Geweldige layout!! Die kleine fotootjes en al de met high tea te maken hebbende embellies.... zo leuk!! En de "spelfout" in party... super bedacht!!
OOOOOOOO wat is dit een geweldige LEUKE LO geworden :)
De embellies zijn zo leuk en de kleine foto-tjes hebben mijn hart gestolen.
Deze LO ga ik zeker eens liften!
Echt een topper!
Liefs Viv
Ik vind je LO zo gaaf!!! De woordspeling in de titel, de strook kleine fotootjes onderaan... helemaal top!
Ik ben erg benieuwd welke papierlijn je gebruikt hebt, want die embellies zijn zo leuk!!!
Wat een leuke LO, ziet er lekker 'licht en losjes' uit, ik vind de fotootjes onderaan zo leuk met de tekst er onder!
Wat een geweldig leuke lay-out Angele schitterend met die kleine foto's.
Een reactie posten