donderdag 23 september 2010

High Tea...


..bij Kings and Queens in Heeze. Een aanrader!

Ooit was een van de eigenaren decorateur bij de Efteling. En in die stijl is het gezellige etablissement ingericht. En de 'High Tea' is er verrukkelijk!

Deze lo heb ik gemaakt n.a.v. een schets van de Creative Scrappers.

Leuk dat je kwam kijken!

Angèle

10 opmerkingen:

Stephanie zei

Wat een geweldige layout! En de titel is echt super bedacht!

Anoniem zei

WAt een leuke layout met al die plaatjes eromheen!!! Ik ben een theeleut dus "high tea" gaat er bij mij wel in!!

Petra Coolen zei

Wat heb je dat LEUK gedaan!!
Grappig al die kleine embellies er omheen.
Tja zo´n High Tea ben ik altijd voor te vinden ;)

cnelson zei

How cute is this?!! LOVE your embellishment work!

Marjan zei

Super layout!! Wat leuk, zoals je die koeine fotootjes hebt verwerkt en zo leuk, al die toepasselijke dingen erbij! Een echte Angèle!

Groetjes, Marjan

Anoniem zei

Geweldige layout!! Die kleine fotootjes en al de met high tea te maken hebbende embellies.... zo leuk!! En de "spelfout" in party... super bedacht!!

Viv zei

OOOOOOOO wat is dit een geweldige LEUKE LO geworden :)
De embellies zijn zo leuk en de kleine foto-tjes hebben mijn hart gestolen.
Deze LO ga ik zeker eens liften!
Echt een topper!

Liefs Viv

Marianne zei

Ik vind je LO zo gaaf!!! De woordspeling in de titel, de strook kleine fotootjes onderaan... helemaal top!
Ik ben erg benieuwd welke papierlijn je gebruikt hebt, want die embellies zijn zo leuk!!!

Inge zei

Wat een leuke LO, ziet er lekker 'licht en losjes' uit, ik vind de fotootjes onderaan zo leuk met de tekst er onder!

anja curvers zei

Wat een geweldig leuke lay-out Angele schitterend met die kleine foto's.