zaterdag 11 september 2010

DCL #61




Deze keer is de schets van Marianne. Een heel bruikbare schets. Kijk maar eens naar de geweldige uitwerkingen van het team van DCL.

En misschien heb je zin om een keer mee te doen?

Leuk dat je kwam kijken en een heerlijke zaterdag,

Angèle

7 opmerkingen:

Marjan zei

Ik zag je kaart al op DCL van morgen.
Het is zo'n leuke kaart! Ik vind je details zo mooi!!

Wat een heerlijke dag hadden wij hier in het westen, jullie hopelijk ook daar!

Groetjes, Marjan

Anoniem zei

Wederom een geweldig kaartje !!!!
Groetjes Berdien

Ellen zei

Wat een plaatje Angele!

Groetjes Ellen

Anoniem zei

Wat een geweldige kaart!! En ik vind je uitwerking van de schets ook super, vooral de manier waarop je de cirkel hebt verwerkt! Zoooo goed gevonden!!!
En ja, september.... wordt tijd dat ik ook weer over de kerstkaarten ga nadenken!!

Inge zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Inge zei

Ik zag je kaartje al op het challengeblog, wat mij betreft sprong ie eruit! Het plaatje vind ik zo lief...

Vera zei

wat een schattige poppetjes op het plaatje :)
dat maakt het tot een erg leuke kaart!

groetjes

vera