It's the small and simple things that make life great
Ik zag je kaart al op DCL van morgen.Het is zo'n leuke kaart! Ik vind je details zo mooi!!Wat een heerlijke dag hadden wij hier in het westen, jullie hopelijk ook daar!Groetjes, Marjan
Wederom een geweldig kaartje !!!!Groetjes Berdien
Wat een plaatje Angele!Groetjes Ellen
Wat een geweldige kaart!! En ik vind je uitwerking van de schets ook super, vooral de manier waarop je de cirkel hebt verwerkt! Zoooo goed gevonden!!!En ja, september.... wordt tijd dat ik ook weer over de kerstkaarten ga nadenken!!
Ik zag je kaartje al op het challengeblog, wat mij betreft sprong ie eruit! Het plaatje vind ik zo lief...
wat een schattige poppetjes op het plaatje :)dat maakt het tot een erg leuke kaart!groetjesvera
Een reactie posten
7 opmerkingen:
Ik zag je kaart al op DCL van morgen.
Het is zo'n leuke kaart! Ik vind je details zo mooi!!
Wat een heerlijke dag hadden wij hier in het westen, jullie hopelijk ook daar!
Groetjes, Marjan
Wederom een geweldig kaartje !!!!
Groetjes Berdien
Wat een plaatje Angele!
Groetjes Ellen
Wat een geweldige kaart!! En ik vind je uitwerking van de schets ook super, vooral de manier waarop je de cirkel hebt verwerkt! Zoooo goed gevonden!!!
En ja, september.... wordt tijd dat ik ook weer over de kerstkaarten ga nadenken!!
Ik zag je kaartje al op het challengeblog, wat mij betreft sprong ie eruit! Het plaatje vind ik zo lief...
wat een schattige poppetjes op het plaatje :)
dat maakt het tot een erg leuke kaart!
groetjes
vera
Een reactie posten