dinsdag 8 juni 2010

Kazan's Sketch #54 2S4U



Een variatie op de bloem uit de vorige post.
Deze keer de schets van Kazan als uitgangspunt genomen.

Groetjes, Angèle

My take for this week's sketch from Kazan. Thank you for looking.

Angèle

15 opmerkingen:

Kim Sonksen zei

I love your take on the sketch. Gorgeous card

~amy~ zei

It's a beauty!!!

Unknown zei

very pretty indeed!

cnelson zei

wowzers!! this is GORGEOUS!!

Dora zei

Echt een prachtige kaart, je hebt jezelf wederom overtroffen!

Anoniem zei

Prachtig !!!!!
Groetjes Berdien

Viv zei

Je hebt de smaakt te pakken ;) Wat een prachtig kaartje weer!
En deze bloem is ook alweer zo prachtig!
Hopelijk kunnen we van het weekend samen aan de gang :)

Groetjes Viv

Unknown zei

my oh my - I Love how this turned out! So much detail and simply stunning
Thanks for joining us at 2S4Y this week
:) Kazan

papertrails leaver zei

you card is lovely!

Ellen zei

Ha, jij gaat als een speer! Eerst DCL winnen en nu ook in de FAB 5 bij 2S4Y!
Gefeliciteerd!!! Echt verdiend hoor! Groetjes Ellen

Joke zei

Gefeliciteerd met het behalen van de Fab 5 !
Je gaat geweldig en heel verdiend, want je maakt prachtige dingen.

Els zei

Hoi Angèle, wat een prachtige kaart!!! Die bloem is echt fantastisch!! Proficiat met jouw plaats in de Fab5 bij 2S4Y!!
Els.

Nerina zei

Congratulations on having your card chosen for the Fab 5 on 2S4Y this week! I love the focal point you created - it's so striking!

anja curvers zei

Prachtig gewoon en die bloemen hebben de harten van vele gestolen want ook met dez ekaart sta je dus in de fav5 gefeliciteerd.

Kirsty Vittetoe zei

Congrats! for making it to Fab 5 at 2sketches4you!