It's the small and simple things that make life great
I love your take on the sketch. Gorgeous card
It's a beauty!!!
very pretty indeed!
wowzers!! this is GORGEOUS!!
Echt een prachtige kaart, je hebt jezelf wederom overtroffen!
Prachtig !!!!!Groetjes Berdien
Je hebt de smaakt te pakken ;) Wat een prachtig kaartje weer!En deze bloem is ook alweer zo prachtig!Hopelijk kunnen we van het weekend samen aan de gang :)Groetjes Viv
my oh my - I Love how this turned out! So much detail and simply stunningThanks for joining us at 2S4Y this week:) Kazan
you card is lovely!
Ha, jij gaat als een speer! Eerst DCL winnen en nu ook in de FAB 5 bij 2S4Y!Gefeliciteerd!!! Echt verdiend hoor! Groetjes Ellen
Gefeliciteerd met het behalen van de Fab 5 !Je gaat geweldig en heel verdiend, want je maakt prachtige dingen.
Hoi Angèle, wat een prachtige kaart!!! Die bloem is echt fantastisch!! Proficiat met jouw plaats in de Fab5 bij 2S4Y!!Els.
Congratulations on having your card chosen for the Fab 5 on 2S4Y this week! I love the focal point you created - it's so striking!
Prachtig gewoon en die bloemen hebben de harten van vele gestolen want ook met dez ekaart sta je dus in de fav5 gefeliciteerd.
Congrats! for making it to Fab 5 at 2sketches4you!
Een reactie posten
15 opmerkingen:
I love your take on the sketch. Gorgeous card
It's a beauty!!!
very pretty indeed!
wowzers!! this is GORGEOUS!!
Echt een prachtige kaart, je hebt jezelf wederom overtroffen!
Prachtig !!!!!
Groetjes Berdien
Je hebt de smaakt te pakken ;) Wat een prachtig kaartje weer!
En deze bloem is ook alweer zo prachtig!
Hopelijk kunnen we van het weekend samen aan de gang :)
Groetjes Viv
my oh my - I Love how this turned out! So much detail and simply stunning
Thanks for joining us at 2S4Y this week
:) Kazan
you card is lovely!
Ha, jij gaat als een speer! Eerst DCL winnen en nu ook in de FAB 5 bij 2S4Y!
Gefeliciteerd!!! Echt verdiend hoor! Groetjes Ellen
Gefeliciteerd met het behalen van de Fab 5 !
Je gaat geweldig en heel verdiend, want je maakt prachtige dingen.
Hoi Angèle, wat een prachtige kaart!!! Die bloem is echt fantastisch!! Proficiat met jouw plaats in de Fab5 bij 2S4Y!!
Els.
Congratulations on having your card chosen for the Fab 5 on 2S4Y this week! I love the focal point you created - it's so striking!
Prachtig gewoon en die bloemen hebben de harten van vele gestolen want ook met dez ekaart sta je dus in de fav5 gefeliciteerd.
Congrats! for making it to Fab 5 at 2sketches4you!
Een reactie posten