Het prachtige papier van OA ligt nog steeds op tafel... heerlijk papier!
De schets is van de hand van Anja en dit is mijn kaartje geworden.
De bloem is opgebouwd uit elementen van het vel Ice Cream. Zelf vind ik 'm heel leuk geworden.
Op verzoek van Hinke hier nog een foto. Ik heb 3-d plakkers gebruikt om de bloem in elkaar te zetten. Dan komt hij echt tot z'n recht.
Mijn kaartje (2 posten terug) kreeg een plaatsje in de top3 van DCL en dat betekent dat ik binnenkort 2 maal mee mag doen als gast-designer en zelf een keertje een schets mag ontwerpen! Hoe vinden jullie dat? Ik ben enthousiast!
Liefs, Angèle
16 opmerkingen:
Die is zeker leuk Angele!
Ziet er heel ingewikkeld uit.
Heb zelf ook het papier van OA liggen. Binnenkort maar weer eens aan de slag met een layout.
Gefeliciteerd met je plaats in de top 3! Was dan ook een heel aparte kaart.
Is de tekst "thank you" gestempeld of zijn het rub-ons?
Wat een geweldig kaartje, mam.
De bloem is echt prachtig, zo leuk verzonnen :)
Weer een toppertje!
X Viv
Dat ziet er super mooi uit Angèle. Heb je daar misschien een werkbeschrijving van?
absolutely fantabulous! love, love, LOVE this!!
Nogmaals van harte gefeliciteerd Angele ik kijk heel erg uit naar je gastdesignschap ook dit kaartje is weer een plaatje. Bedankt voor het meedoen bij DCL.
Van harte dat ten eerste!
En je kaarten zijn super, de eerste is werkelijk een schoonheid!
De gast-designer plaats is he.le.maal verdient hoor Angele!!! Prachtig kaartje weer!
Wow, wat gaaf zo als je die bloem opgebouwd hebt !! Die ga ik vast een keertje van je 'jatten'. :)
Groetjes Berdien
LOVE it!!!
Beautiful cards!
Prachtige kaart!
Geweldig dat je laat zien hoe je de bloem hebt opgebouwd!
Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes Ellen
Wauw hij is heel erg mooi
bedankt voor het meedoen
groetjes miriam
oh wow this is a beauty. Thanks for sharing with us how you put this stunning card together :)
Thanks for joining us at 2S4Y this week
:) Kazan
Wow, wat een mooie kaart en wat een geweldig idee om een bloem op deze manier op te bouwen.
Gefeliciteerd met je eerte plaats!
Wat een super mooie bloem, je hebt terecht gewonnen.
Oh my gosh, this is incredible and fantastic! I love your creativity, and I may have to try this too! You've got lots of fabulous projects...thanks for sharing your creativity!
Een reactie posten