vrijdag 25 juni 2010

Kazan's Sketch #55 2S4U





Genieten jullie van deze lange zomerse dagen? Heerlijk!
En misschien ook van 't voetbal?

Gisteren heb ik de wedstrijd van Oranje tegen Kameroen gemist. Maar als er een goal viel werd ik telefonisch ingelicht met bijzonderheden;)

Ik zat in een bijna lege trein van Eindhoven naar Schin op Geul. De stations waren uitgestorven.

Maar ik had wel een hele fijne dag bij mijn oudste dochter Viv en haar vriend.

Vanmorgen heel vroeg uit de veren en tussen de bedrijven door is 't me gelukt om Kazan's schets uit te werken.

Een kado-tasje is 't geworden. 'Een hele fijne dag' is een freebee van Marjan. Ga er eens kijken. Ze heeft een heel eigen stijl; maakt prachtige, originele kaartjes.
Dank je wel Marjan voor het delen. Of eigenlijk moet ik zeggen uitdelen van de freebees!

Vanmorgen kreeg ik 'Happy Mail' uit Australië. Een prachtige rubber-stempel van Darkroom Door. Daar ben ik heel blij mee!

Fijn weekend, Angèle

My take for 2S4Y, Kazan's sketch #55. The sentiment says: "Have a real nice day" Thank's for looking.

Enjoy your weekend, Angèle

12 opmerkingen:

Marjan zei

Ooh, geweldig, je cadeautasje, zo leuk met dat molentje! En weer eens iets heel anders dan een kaart, een originele verwerking van de schets.

Wat leuk dat je een van mijn stempeltjes hebt gebruikt! En van je compliment moest ik gewoon blozen... :):) Dank je wel!

Fijn weekend, het blijft mooi weer, heerlijk!

Groetjes, Marjan

Petra Coolen zei

Ondanks de hitte zo´n leuk tasje gemaakt ;)
Wat fleurig dat molentje. Heel creatief.

anja curvers zei

Gaaf hoor wil dat molenetje ook nog altijd eens maken en ja Marjan maakt prachtige dingen.

Viv zei

Je bent zeker creatief geweest, en dat met dit warme weer ;)

Het cadeautasje is zo mooi geworden, en dat molentje staat er prachtig op!
Leuke uitwerking van de sketch!

Heel fijn weekend, liefs Viv

Anoniem zei

Super leuk tasje !!!! Vind dat papier ook geweldig !! Lekker zomers !!
Groetjes Berdien

Dora zei

Echt een kaart van jow hand, vrolijk, vormen die jij altijd aanhoudt, prachtige kaart!

Natalie zei

Wat een mooi cadeautasje! Heel inspirerend!
Groetjes, Natalie

Anoniem zei

Wat een lief tasje! Leuk, met dat molentje! Vroeger vouwde ik nogal eens papier - origami - maar ik heb in geen tijden zo'n molentje gemaakt... 't had niet misstaan op mijn laatste layout trouwens.
Ja, eindelijk mooi weer. Lekker in de schaduw onder mijn pergola (je had de foto's van mijn tuin al gezien...) GENIETEN! Jij ook een fijn weekend!!!

yyam zei

Oh wow! I love the bright colors on this! The recipient would be so happy! :)

Hinke zei

Wat een super leuk kado tasje Angèle. Het is eigenlijk een kadootje op zich om zo'n tasje te ontvangen.

Groetjes
Hinke

Unknown zei

super fun and cute too!
Thanks for playing along with us at 2S4Y this week
Hugs
Kazan

Ingeborg Dijkstra- Verbeek zei

Je bent weer lekker bezig geweest, Angele ;-) ... heel leuk, mooi en creatief, maarja, dat ben ik van jou ook wel gewend. Gave stempel ook; van Rachel Greig's Darkroom Door. Leuke vrouw is dat trouwens; ik heb het plezier gehad haar te ontmoeten. Een fijn weekend alvast, liefs,
Ingeborg.