woensdag 23 februari 2011

By Lory Designs Challenge #5

Dit is de nieuwe kleuren-combi.



En mijn uitwerking. Nogmaals met baby Abby. Dit keer heb ik gekozen om de achtergrond van de digi weg te knippen in de afbeelding en het paarse papier als achtergrond te gebruiken. Het inkleuren is iets dat ik nog veel moet oefenen. Of ander papier gebruiken. In ieder geval ben ik nog niet tevreden. Paper-piercing ligt me nu nog beter.

Groetjes, Angèle

Challenge #5. Again I've used Baby Abby. She's so cute! This time I 've chosen to cut away the background of the image.  Thanks for looking, Angèle

11 opmerkingen:

Petra Coolen zei

Vind deze kaart superleuk!
De kleuren, het touwtje met kralen, het gehaakte achtergrondje.
Helemaal goed.

jenny zei

Such a cute card!! Love the purple gingham :)
Thanks for joining us at By LORi Designs x

Jenny x

Dora zei

Wat een leukerd weer en dat haken knap hoor!

stempelfeest zei

Superleuk dat je weer meedoet met de challenge by BLD! Je kaartjes zijn altijd erg mooi en stijlvol. Deze is ook weer heel mooi! Houdt het blog in de gaten, vandaag wordt de nieuwe uitdaging geplaatst en hij is weer *errug* leuk!
Liefs,
Mariska

Natalie zei

ooo wat een schatje weer! Het haakwerk op de achtergrond geeft er iets extra liefs aan!

Marjan zei

Deze is ook erg mooi, schattige digi en erg leuk met de kraaltjes.
Het kleed doet het hier ook weer goed,haha!

Groetjes, Marjan

cnelson zei

cuter than cute!! LOVE everything about this!!!

Viv zei

Ja deze is weer helemaal leuk-lief en schattig :0 Je bent helemaal into baby`s en bruiden de laatste tijd he ;) De achtergrond is super, ik denk dat ik nog even langs het kookwinkeltje ga en ook een stukje tafellaken ga kopen. Je kunt er zoveel kanten mee op!

X Viv

Vera zei

ach wat een schatje weer! Mooie kleurencombi heb je gebruikt!
Deze digi's zijn echt super!!

FIjn weekend Angele!

Groetjes

Veera

Inge zei

Wat een leuke kaart weer Angèle!! Ik zie ook weer een stukje kanten tafelkleed ;) Waarmee kleur je in? Misschien kan ik je wat tips geven? Niet dat ik nou zo'n expert ben hoor! Fijn weekend :)

Anoniem zei

Geweldig leuk dit kaartje!!! De kleuren, de kanten achtergrond, de kralen... WAUW!!!