De nieuwe challenge bij DCL is bekend. De leuke schets is van Rosalien.
Kijk eens op het blog: er zijn echt prachtige uitwerkingen gemaakt ter inspiratie!
Dit is mijn uitwerking. Mijn idee was om een strakke kaart te maken die krachtig van kleur was.
Met het resultaat ben ik minder blij. Dat heb je soms hè ;)
Onze sponsor is DZDoodles. De winnaar mag er twee digi's naar keuze uitzoeken. Kom je meedoen?
Fijne zondag, Angèle


6 opmerkingen:
Maar je kaart is heel mooi!!! Misschien ben je er minder blij mee omdat ie anders is als je normaal gesproken maakt? Ik zou er niet aan twijfelen hoor :) Fijne dag!
Ik vind het heel mooi en apart!!Je gebruikt meestal iets zachtere tintjes, maar dit is een heel sterke kaart! Leuk om weer iets anders te doen.
Je nieuwe bloglayout is lekker fris en lente achtig! Nu moet buiten nog even mee gaan doen, hè??
Groetjes, Marjan
Deze kaart is inderdaad anders dan dat we van je gewend zijn. Maar ik vind hem zeker niet lelijk, ik snap wel wat je bedoelt!
Misschien had je het groene kader kunnen distressen of inken en een andere kleur achtergrond?
X Viv
Deze is idd heel anders als "normaal". Snap wat je bedoelt, soms heb je gewoon geen goed gevoel bij het resultaat, of is het anders geworden dan verwacht, maar toch heeft ie wel wat: vind de combinatie van harde kleuren en de lieve vlindertjes wel iets hebben.
Hele gave kleuren en een leuke sketch wel eentje waar ik echt moeilijkheden mee zou krijgen!
sooo cute! LOVE the colors and design!!
Een reactie posten