donderdag 3 maart 2011
She was grateful for everything
Met deze mixed media workshop van Christy Tomlinson ben ik maandag gestart. En dit is het resultaat van mijn eerste 'meisje':
Ze is niet helemaal geworden zoals ik zou willen Ze ziet er wat braafjes uit misschien. Misschien wat mager? Ik had haar graag wat meer flair willen geven. Maar... voor mijn eerste meisje ben ik tevreden ;)
Dit is overigens nog maar de basis. Volgende week komen meer laagjes aan bod. Met veel plezier heb ik de video's van de workshop bekeken en gewerkt met spullen die ik al had. Voor de basis heb ik sticky-back canvas gebruikt. Geplakt op stevig karton. De achtergrond: papieren doilies, muziek-papier en oud boek-papier. Verder dessin-papier voor de jurk, kant, rubbons, stempels, verf, inkt voor schaduw, zwarte fine-liner en materiaal als bubbeltjes-plastic etc.
Leuk dat je kwam kijken en ik ben heel benieuwd wat je er van vindt!
Groetjes, Angèle
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

12 opmerkingen:
Dit ziet er wel erg gaaf uit, zeg! Je meisje is mooi gelukt! Zo te zien heb je er met veel plezier aan gewerkt, mooie kleuren ook. Ik ga eens op haar blog kijken.
Groetje, Marjan
Wow, dit is heel mooi geworden. Is het met Distress Ink of kun je hier elke inkt voor gebruiken?
Ik neem ook een kijkje op haar blog. Fijne dag verder,
groetjes Judith
Vind ´m geweldig Angele!!
Ziet er uit als een waar kunstwerkje.
Mooi gebruik van kleuren en materialen. Ben benieuwd naar de rest ;)
Ik vind het een geweldig lief meisje Angele!!! Een bescheiden typetje, inderdaad, maar daar is niks mis mee toch?!
This is so AMAZING!!! WOW!
Nou...ik vind het geweldig! Leuke kleuren ook! Ik vind het zelf heel lastig om zoiets te doen, dus ik vind het echt heel knap :)
Nou ik vind dit er al heel erg mooi uit zien !!! Knap hoor !! Ik ga ook even op dat blog kijken.
Groetjes Berdien
Wat heb je dit enorm gaaf gedaan!
Ik vind em erg fleurig! De kleuren die je gebruikt hebt passen mooi bij elkaar en alle materialen zijn echt mooi verwerkt!
Leuk meisje ook, vind em goed gelukt!
groetjes
vera
Ik vind dit helemaal GEWELDIG moeders!!!! Je bent hier echt goed in, leuk dat je weer een keer met mixed media bezig bent!
De workshop is echt gaaf he :) Jammer dat ik het nu zo druk heb, ik wil er ook aan beginnen.
X Viv
Ze is super lief geworden, Angele!! Je achtergrond vind ik echt geweldig, al die verschillende vlakken!
Wat een inspirerende workshop is het, he? Echt genieten!
Ik verheug me al op week 2!
XXXJenneke
Hoi Angèle, mooie kaarten/LO!
Mail je mij even, je hebt gewonnen!
Groet, Sproet!
Een reactie posten