Deze week een bijzondere challenge bij DCL.
Hier kun je er alles over lezen.
De leuke schets is van Mindy, dochter van DCL-lid Miriam, en ook zij heeft de schets zelf uitgewerkt en een prachtig kaartje gemaakt.
Dit is mijn kaartje geworden:
Onze challenge wordt gesponsord door
ScrapPlezier en de leuke, bruikbare prijs vind je op het blog van DCL.
Fijn weekend en vier je Carnaval: Alaaf!
Groetjes, Angèle
11 opmerkingen:
Echt Angele, wat een mooie kaart.... zo sfeervol, prachtige details... bijzondere uitwerking van de sketch... wat kan ik nog meer zeggen? Gewoon Prachtig :)
Fijn weekend!
Vera
Heel bijzonder Angele, met dat kant. Is het de invloed van de 'meisjes-schilder-cursus'? Ik vind het prachtig!
Ik vind je kaartje echt PRACHTIG!!
Ben er echt weer weg van, ook van de zachte tinten die zo mooi combineren en het jurkje... een bruidsjurkje... haha :) Hoe zou je daar nou toch op komen??
Fijn weekend, ga jij carnaval vieren?
Groetjes, Marjan
Wat een pracht van een kaart, werkelijk schitterend!
Jouw kaartje is echt mijn favoriet Angele geweldig mooi hoor. Een heel fijn weekend.
Wederom zo´n mooi afgewerkt kaartje!Q
Erg leuk bedacht dat jurkje.
Echt prachtig !!! Dat jurkje vind ik zooo mooi gedaan !
Groetjes Berdien
Die kaartjes van jou zijn altijd zo tot in de puntjes perfect! Helemaal prachtig, met supermooie details!!
Alaaf! ;-), Jenneke
Wat een schatje weer... Dat kanten jurkje is zo schattig, en die zachte tinten vormen een mooi geheel! Hoop ooit ook zo'n mooie kaarten te maken!
Liefs, Natalie
Het is een prachtig kaartje geworden Angèle !!!
Mooie kaart, vooral het jurkje...heel stijlvol!
Een reactie posten