vrijdag 4 maart 2011

Dutch Card Lovers #83



Deze week een bijzondere challenge bij DCL. Hier kun je er alles over lezen.
De leuke schets is van Mindy, dochter van DCL-lid Miriam, en ook zij heeft de schets zelf uitgewerkt en een prachtig kaartje gemaakt.


Dit is mijn kaartje geworden:


Onze challenge wordt gesponsord door ScrapPlezier en de leuke, bruikbare prijs vind je op het blog van DCL.



Fijn weekend en vier je Carnaval: Alaaf!

Groetjes, Angèle

11 opmerkingen:

Vera zei

Echt Angele, wat een mooie kaart.... zo sfeervol, prachtige details... bijzondere uitwerking van de sketch... wat kan ik nog meer zeggen? Gewoon Prachtig :)

Fijn weekend!

Vera

Anoniem zei

Heel bijzonder Angele, met dat kant. Is het de invloed van de 'meisjes-schilder-cursus'? Ik vind het prachtig!

Marjan zei

Ik vind je kaartje echt PRACHTIG!!
Ben er echt weer weg van, ook van de zachte tinten die zo mooi combineren en het jurkje... een bruidsjurkje... haha :) Hoe zou je daar nou toch op komen??

Fijn weekend, ga jij carnaval vieren?

Groetjes, Marjan

Dora zei

Wat een pracht van een kaart, werkelijk schitterend!

anja curvers zei

Jouw kaartje is echt mijn favoriet Angele geweldig mooi hoor. Een heel fijn weekend.

Petra Coolen zei

Wederom zo´n mooi afgewerkt kaartje!Q
Erg leuk bedacht dat jurkje.

Anoniem zei

Echt prachtig !!! Dat jurkje vind ik zooo mooi gedaan !
Groetjes Berdien

Jenneke zei

Die kaartjes van jou zijn altijd zo tot in de puntjes perfect! Helemaal prachtig, met supermooie details!!

Alaaf! ;-), Jenneke

Natalie zei

Wat een schatje weer... Dat kanten jurkje is zo schattig, en die zachte tinten vormen een mooi geheel! Hoop ooit ook zo'n mooie kaarten te maken!

Liefs, Natalie

Hinke zei

Het is een prachtig kaartje geworden Angèle !!!

Inge zei

Mooie kaart, vooral het jurkje...heel stijlvol!