vrijdag 11 maart 2011

Dutch Card Lovers #84

Onze challenge #83 is een groot succes geworden! Er deden heel wat meisjes en een enkele jongen mee. Zelfs hele jonge kinderen. Zo leuk en ook ontroerend om te zien hoe trots ouders kunnen zijn. Heel herkenbaar! Mindy, ontwerpster van de schets, heeft zelf de kinder-top3 gekozen en geloof me ze heeft het er heel moeilijk mee gehad. Ga eens kijken naar de top3-kaartjes.

De leuke schets van deze week komt van Yvon.


Dit is mijn uitwerking:



Onze sponsor is Dolls & Decorations en ben je benieuwd naar de prachtige prijs? Die vind je hier.


Leuk dat je weer kwam kijken. Een fijn weekend,

Angèle

12 opmerkingen:

cnelson zei

So super cute! LOVE how you used the tag!

Vera zei

Wat een superleuke kaart Angele!
Zo heerlijk retro! Wat een gaaf papier... van cosmo cricket?
Leuk met die lettertjes en de deegroller!

Groetjes en een heel fijn weekend!

Vera

Dora zei

Ow deze vind ik leuk, ik heb het ook dit papier maar kan er niet mee werken...

Petra Coolen zei

Leuke schets en wat een grappige uitwerking!

Anoniem zei

Wat een leuk 'jaren '50 kaartje' Angele!!! Ja, fantastisch als jongeren/kinderen ook enthousiast raken en meedoen!!!

anja curvers zei

Prachtige uitwerking wederom Angele.

Viv zei

Leuke kaart, moeders! Een hele andere stijl weer, lekker retro!
Waar zijn we eigenlijk voor uitgenodigd? Een etentje ;)

Kus Viv

Inge zei

Helemaal retro, heerlijk!!

Natalie zei

Leuk kaartje Angèle, zo lekker retro!!!

Jenneke zei

Wat leuk zeg, dat er ook kinderen met jullie meespelen!!
Jouw kaartje is weer zó mooi!! Hoe verzin je toch iedere keer weer zo'n origineel ontwerp? Mijn complimenten hoor!

Groetjes, Jenneke

Maja Rijkers zei

Leuke sketch en ik ben weg van je kaartje. Zo leuk hoe je het papier van cosmo cricket gebruikt hebt!

Aletta zei

Hallo Angele,

Ik heb mijn prijs van DCL kids ontvangen en ben er super blij mee.

Bedankt !!

Groetjes, Melissa

http://kaartenvanMelissa.blogspot.com