Onze challenge #83 is een groot succes geworden! Er deden heel wat meisjes en een enkele jongen mee. Zelfs hele jonge kinderen. Zo leuk en ook ontroerend om te zien hoe trots ouders kunnen zijn. Heel herkenbaar! Mindy, ontwerpster van de schets, heeft zelf de kinder-top3 gekozen en geloof me ze heeft het er heel moeilijk mee gehad. Ga eens kijken naar de top3-kaartjes.
De leuke schets van deze week komt van Yvon.
Dit is mijn uitwerking:
Onze sponsor is Dolls & Decorations en ben je benieuwd naar de prachtige prijs? Die vind je hier.
Leuk dat je weer kwam kijken. Een fijn weekend,
Angèle


12 opmerkingen:
So super cute! LOVE how you used the tag!
Wat een superleuke kaart Angele!
Zo heerlijk retro! Wat een gaaf papier... van cosmo cricket?
Leuk met die lettertjes en de deegroller!
Groetjes en een heel fijn weekend!
Vera
Ow deze vind ik leuk, ik heb het ook dit papier maar kan er niet mee werken...
Leuke schets en wat een grappige uitwerking!
Wat een leuk 'jaren '50 kaartje' Angele!!! Ja, fantastisch als jongeren/kinderen ook enthousiast raken en meedoen!!!
Prachtige uitwerking wederom Angele.
Leuke kaart, moeders! Een hele andere stijl weer, lekker retro!
Waar zijn we eigenlijk voor uitgenodigd? Een etentje ;)
Kus Viv
Helemaal retro, heerlijk!!
Leuk kaartje Angèle, zo lekker retro!!!
Wat leuk zeg, dat er ook kinderen met jullie meespelen!!
Jouw kaartje is weer zó mooi!! Hoe verzin je toch iedere keer weer zo'n origineel ontwerp? Mijn complimenten hoor!
Groetjes, Jenneke
Leuke sketch en ik ben weg van je kaartje. Zo leuk hoe je het papier van cosmo cricket gebruikt hebt!
Hallo Angele,
Ik heb mijn prijs van DCL kids ontvangen en ben er super blij mee.
Bedankt !!
Groetjes, Melissa
http://kaartenvanMelissa.blogspot.com
Een reactie posten