De nieuwe challenge is een leuke schets van Sandra:
Weer een kwartslag gedraaid en voila mijn kaartje. Ik blijf het leuk vinden om trouw-kaartjes te maken. Heb je een leuk idee voor me laat het me dan weten. Een plaatje, digi of een mooie stempel...elk idee is welkom!
Geniet van deze zaterdag, Angèle

6 opmerkingen:
Oh wat een schatje!! Erg mooi met de gevouwen rand en het stelletje!
Hop dat jullie het leuk gehad hebben!
Groetjes, Marjan
Wat leuk!! Geweldig leuk die trouwjurk met het kant, super. Super leuke mooie originele kaart, ge wel dig!
Wat issie weer LEUK!!
Prachtig dat je het kant ook in de jurk en sluier hebt gebruikt!!
De kleuren zijn ook super!!
Prachtige kaartje Angele !!! Mooie kleurtjes ! Ik vond het super om je gisteren eens in het echie ontmoet te hebben !!
Groetjes Berdien
ZOOO leuk!! Die trouwjurk!!
Wat is dit lief!!!! Erg leuk is dit kaartje geworden, moeders!
Leuke digi stamp en het kantje erop maakt het helemaal af!
X Viv
Een reactie posten