De bruikbare schets komt ditmaal van Anja.
En deze kaartjes zijn het resultaat:
Onze sponsor is deze week Cute Stamps and Cards en de prijs zijn 2 rubber stempels. Hou je van 'schattig' ga dan eens kijken op het blog van DCL want echt 'cute' zijn ze!
Er zijn prachtige kaarten gemaakt met de schets. Ga eens kijken ter inspiratie en misschien doe je wel mee dit keer?
Fijn weekend, Angèle


11 opmerkingen:
Beste Angele,
Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt naar aanleiding van de sketch! De eerste kaart... oehhh dat papier he :) Heerlijk toch om mee te werken! Ik vind het leuk hoe je die letters hebt gebruikt, met die knoopjes erop! De tweede kaart is mooi neutraal van kleur, en dat lintje in het wiel maakt het helemaal af! Zou een mooie mannenkaart kunnen zijn (of voor een vrouw die van fietsen houd ;))
In ieder geval; met deze inspiratie kunnen we weer het weekend in!
Groetjes en een fijne zondag!
Vera
Ik vind de sketch erg gaaf...misschien dat ik m ga maken:)
Je kaartje is super zeg!
Wat leuk dat je er twee hebt gemaakt! En allebei verschillend, maar ook allebei weer erg mooi! Dat fietsje is zo leuk met die lintjes eraan?
Groetjes, Marjan
Een lief kaartje weer, en die knoopjes in de titel zijn echt super bedacht!
SUPER kaartjes weer, Angèle! En zo origineel, hoe je dat 2e kaartje 'ver-nederlandsd' hebt met die oranje brads en dat rood-wit-blauwe lint!
Geweldig!
XXXJenneke
Jouw kaartjes zijn geweldig Angele !!! Je hebt de schets schitterend uitgewerkt.
Groetjes Berdien
Wat hebben jullie toch iedere keer weer ´n leuke schets bij DCL!
Grappige kaartjes Angele met mooie nostalgische papiertjes.
Zo leuk dat je vaak twee versies laat zien, deze ook weer, allebei in andere stijl en even mooi!
Beste Angèle,
Ik heb een award te verdelen en wil hem graag aan jou geven. Misschien heb je hem al, maar hij is je toch van harte gegund. Je kunt hem vinden op mijn blog..
Groetjes, Angela
Wederom een hele mooie uitwerking(en) van de sketch Angele.
Super leuke kaartjes!
Een reactie posten