zaterdag 19 maart 2011

Dutch Card Lovers #85

De bruikbare schets komt ditmaal van Anja.
En deze kaartjes zijn het resultaat:



Onze sponsor is deze week Cute Stamps and Cards en de prijs zijn 2 rubber stempels. Hou je van 'schattig' ga dan eens kijken op het blog van DCL want echt 'cute' zijn ze!





Er zijn prachtige kaarten gemaakt met de schets. Ga eens kijken ter inspiratie en misschien doe je wel mee dit keer?

Fijn weekend, Angèle

11 opmerkingen:

Vera zei

Beste Angele,

Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt naar aanleiding van de sketch! De eerste kaart... oehhh dat papier he :) Heerlijk toch om mee te werken! Ik vind het leuk hoe je die letters hebt gebruikt, met die knoopjes erop! De tweede kaart is mooi neutraal van kleur, en dat lintje in het wiel maakt het helemaal af! Zou een mooie mannenkaart kunnen zijn (of voor een vrouw die van fietsen houd ;))
In ieder geval; met deze inspiratie kunnen we weer het weekend in!

Groetjes en een fijne zondag!

Vera

Dora zei

Ik vind de sketch erg gaaf...misschien dat ik m ga maken:)
Je kaartje is super zeg!

Marjan zei

Wat leuk dat je er twee hebt gemaakt! En allebei verschillend, maar ook allebei weer erg mooi! Dat fietsje is zo leuk met die lintjes eraan?

Groetjes, Marjan

Anoniem zei

Een lief kaartje weer, en die knoopjes in de titel zijn echt super bedacht!

Jenneke zei

SUPER kaartjes weer, Angèle! En zo origineel, hoe je dat 2e kaartje 'ver-nederlandsd' hebt met die oranje brads en dat rood-wit-blauwe lint!
Geweldig!

XXXJenneke

Anoniem zei

Jouw kaartjes zijn geweldig Angele !!! Je hebt de schets schitterend uitgewerkt.
Groetjes Berdien

Petra Coolen zei

Wat hebben jullie toch iedere keer weer ´n leuke schets bij DCL!

Grappige kaartjes Angele met mooie nostalgische papiertjes.

Inge zei

Zo leuk dat je vaak twee versies laat zien, deze ook weer, allebei in andere stijl en even mooi!

Anoniem zei

Beste Angèle,

Ik heb een award te verdelen en wil hem graag aan jou geven. Misschien heb je hem al, maar hij is je toch van harte gegund. Je kunt hem vinden op mijn blog..

Groetjes, Angela

anja curvers zei

Wederom een hele mooie uitwerking(en) van de sketch Angele.

Anoniem zei

Super leuke kaartjes!