zaterdag 26 maart 2011

Dutch Card Lovers #86



Ook zo genoten van het zonnetje afgelopen week? Juist in het vroege voorjaar geniet ik er dubbel van. Heerlijk!
De nieuwe challenge van DCL start vandaag met een leuke schets van Ellen. Voor mijn uitwerking heb ik 'm een kwartslag gedraaid.

Dit werd mijn kaartje:

Onze sponsor is ditmaal de Scrapheap en voor de pracht prijs verwijs ik graag naar het blog van DCL.

Fijn weekend, Angèle

11 opmerkingen:

Marjan zei

Zag jouw superleuke uitvoering al op hun blog. Jouw stijl is helemaal Angèle! Die ik erg gaaf vind! Leuke afbeelding heb je gebruikt!

En ja, het was heerlijk weer,vandaag hier regenachtig maar ik hoor morgen weer lente!

Fijn weekend, Mrjan

Johanna zei

Wat een leukerd! En zo lekker vrolijk met deze kleurtjes!
Groetjes, Johanna

cnelson zei

so cute! LOVE the typewriter with the hearts!

Margot zei

gaaf! ik ben zo'n fan van jou kaartjes!!!

Anoniem zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt! Echt een hero-arts kaartje, super!

Dora zei

Echt weer een kaart van jouw hand schitterende kleuren leuk plaatje top!

Inge zei

Die typemachine is leuk zeg! En je kaartje zowiezo...natuurlijk!

Viv zei

Wat een lieverdje heb je weer gemaakt! Leuk dat typmachientje :)
Liefs Viv

Natalie zei

Wat een schatje weer, en wat een leuk typmachientje!!!

Vera zei

Echt een heel leuke kaart Angele!
Door de eenvoud zo mooi :)
Groetjes

Vera

Anoniem zei

Hoi Angele,

Je vroeg via een reactie op mijn blog, waar de door mij gebruikte afbeelding van was.

Het is een stempel uit een serie van The Greeting Farm.

Als je me je adres geeft, dan stuur ik je een paar verschillende afdrukjes.