Ook zo genoten van het zonnetje afgelopen week? Juist in het vroege voorjaar geniet ik er dubbel van. Heerlijk!
De nieuwe challenge van DCL start vandaag met een leuke schets van Ellen. Voor mijn uitwerking heb ik 'm een kwartslag gedraaid.
Dit werd mijn kaartje:
Onze sponsor is ditmaal de Scrapheap en voor de pracht prijs verwijs ik graag naar het blog van DCL.
Fijn weekend, Angèle


11 opmerkingen:
Zag jouw superleuke uitvoering al op hun blog. Jouw stijl is helemaal Angèle! Die ik erg gaaf vind! Leuke afbeelding heb je gebruikt!
En ja, het was heerlijk weer,vandaag hier regenachtig maar ik hoor morgen weer lente!
Fijn weekend, Mrjan
Wat een leukerd! En zo lekker vrolijk met deze kleurtjes!
Groetjes, Johanna
so cute! LOVE the typewriter with the hearts!
gaaf! ik ben zo'n fan van jou kaartjes!!!
Wat een leuke kaart heb je gemaakt! Echt een hero-arts kaartje, super!
Echt weer een kaart van jouw hand schitterende kleuren leuk plaatje top!
Die typemachine is leuk zeg! En je kaartje zowiezo...natuurlijk!
Wat een lieverdje heb je weer gemaakt! Leuk dat typmachientje :)
Liefs Viv
Wat een schatje weer, en wat een leuk typmachientje!!!
Echt een heel leuke kaart Angele!
Door de eenvoud zo mooi :)
Groetjes
Vera
Hoi Angele,
Je vroeg via een reactie op mijn blog, waar de door mij gebruikte afbeelding van was.
Het is een stempel uit een serie van The Greeting Farm.
Als je me je adres geeft, dan stuur ik je een paar verschillende afdrukjes.
Een reactie posten